معاون اجرایی رییس جمهور:

تمامی متصرفات و نشانه‌های آن باید ظرف ۲۰ روز از ساحل گیلان پاکسازی شود

تمامی متصرفات و نشانه‌های آن باید ظرف ۲۰ روز از ساحل گیلان پاکسازی شود
کدخبر : 26356

در راستای اجرای دستورات اکید دکتر سید ابراهیم رییسی در جریان بازدید از استان گیلان، دکتر سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور در منطقه آزاد انزلی حضور پیدا کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ در این بازدید که مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان حضور داشت، معاون اجرایی رییس جمهور از نقاط محتلف طرح ساحلی منطقه و امکانات و خدمات موجود در آن دیدار به عمل آورده و دستورات لازم را درخصوص اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر آزاد سازی حریم 60 متر ساحل به دریا ظرف 20 روز، صادر نمود.

وی بر لزوم آزاد بودن حریم ۶۰ متری در امتداد ساحل خزر در گیلان به منظور اجرای طرح های گردشگری و سالم سازی توسط دستگاه های ذی ربط جهت بهره برداری عموم مردم تأکید کرد و افزود: در حال حاضر فقط بخش‌های تجاری و بندری باید در دست مجموعه بندر به دلیل فعالیت‎های تجاری قرار داشته باشد و باقی متصرفات باید آزاد شود.

وی با تصریح برسرعت عمل نسبت به اجرای دستور رییس جمهور خواستار اجرای طرح از روی جاری شده و گفت: باید تمامی علائم و نشانه های تصرف از جمله فنس کشی‌ و دیوارکشی‌ برداشته و ساحل به طور کامل بازگشایی گردد.

گفتنی است دکتر سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی  مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز بر لزوم بازگشایی تمام سواحل محدوده منطقه آزاد انزلی برای عموم مردم ظرف 48 ساعت آینده تصریح کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه