منطقه آزاد قشم

قشم میزبان سومین کنفرانس ملی انجمن علمی طبیعت گردی ایران می‌شود

قشم میزبان سومین کنفرانس ملی انجمن علمی طبیعت گردی ایران می‌شود
کدخبر : 26432

پوستر سومین کنفرانس ملی انجمن علمی طبیعت گردی ایران با موضوع اکوتوریسم، ژئوتوریسم و حفاظت از میراث طبیعی با محوریت ویژه زمین گردشگری و ژئوپارک جهانی قشم رونمایی شد.

به گزارش رصد اقتصادی، در حاشیه حضور قشم در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، با حضور علی‌رضا امری کاظمی، مدیر ژئوپارک سازمان منطقه آزاد قشم و فرید جواهرزاده، رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران، از پوستر سومین کنفرانس ملی انجمن علمی طبیعت گردی ایران که به میزبانی قشم برگزار می‌شود، رونمایی شد.

این کنفرانس علمی-پژوهشی ملی با موضوع اکوتوریسم، ژئوتوریسم و حفاظت از میراث طبیعی با محوریت زمین گردشگری و ژئوپارک جهانی قشم، در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به میزبانی این منطقه آزاد برگزار خواهد شد.

 محورهای این کنفرانس شامل اکوتوریسم، و ژئوتوریسم در حفاظت از میراث ملموس و ناملموس، آمایش و ساماندهی منابع طبیعی، مدیریت مناطق حفاظت شده و تفرجگاه های طبیعی، توسعه و مدیریت اکوپارک ها، ژئوپارک ها و توانمندسازی جامعه محلی، مدیریت بحران های محیطی و حفاظت از میراث زمین شناختی، ژئومیتولوژی، گردشگری ورزشی، معدنی، دریایی و ماجراجویانه، گردشگری تندرستی، زمین‌شناسی پزشکی و درمان های آبی و معدنی خواهد بود.

علاقمندان برای شرکت در این همایش ملی می توانند مقالات خود را تا تاریخ ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. همچنین آخرین مهلت ثبت نام در این کنفرانس ۳۰ فروردین ماه سال آینده خواهد بود./خبرآنلاین 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه