منطقه آزاد کیش

نظرات مردم و کارشناسان، لازمه‌ی اجرایی شدن طرح‌های بزرگ است

نظرات مردم و کارشناسان، لازمه‌ی اجرایی شدن طرح‌های بزرگ است
کدخبر : 26762

با تاکید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر اینکه هیچ طرحی که خواست اکثر مردم را پیوست نداشته باشد اجرا نخواهد شد، روابط عمومی سازمان به عنوان پل ارتباطی میان مردم و سازمان، آماده دریافت هرگونه نظرات و پیشنهادات می‌باشد.

 

به گزارش  رصد اقتصادی ، اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در دوره جدید از مدیریت سازمان، مبتنی بر آینده‌پژوهی و مطالعات گسترده و استفاده از نظریات کارشناسان و عموم مردم در موضوعات مختلف می‌باشد و روابط‌عمومی سازمان از دریافت نظرات کارشناسان، صاحب‌نظران و ساکنان جزیره کیش استقبال می‌کند.

بدیهی است اجرای پروژه‌های بزرگ با اولویت مشارکت‌پذیری مردم و توجه بیشتر به نظرات آنها، و همچنین پژوهش‌ها و بررسی گسترده‌ و استفاده از نظرات کارشناسی؛ روند مناسب‌تری خواهد یافت.

گفتنی است مطالعات و تجربیات گذشته سرلوحه تصمیمات سازمان منطقه آزاد کیش در آینده خواهد بود. در همین راستا تاکنون در بخش‌های مختلف سازمان جلسات متعددی با صاحب‌نظران و کارشناسان درحوزه‌های مختلف برگزار شده است و این نشست‌ها ادامه خواهد داشت از این‌رو طرح‌های بسیاری در دست بررسی و کارشناسی می‌باشد.

راه‌های ارتباطی با روابط‌عمومی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان پل ارتباطی میان این سازمان و مردم، عبارت از: تلفن 07644425761 ، پیامک 3000764 و دایرکت صفحه‌ی اینساگرامی Kish.ir می‌باشد.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه