سازمان منطقه آزاد کیش

سه هدف برای تخریب پلاژ اختصاصی مدیران منطقه آزاد کیش

سه هدف برای تخریب پلاژ اختصاصی مدیران منطقه آزاد کیش
کدخبر : 27021

روابط‌عمومی سازمان منطقه آزاد کیش طی گزارشی، اهداف سه‌گانه‌ی سازمان را در آزادسازی ساحل سیمرغ و پلاژ اختصاصی مدیران بیان کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، اجرای دستور ریاست‌ محترم جمهوری کشور مبنی بر آزادسازی سواحل با استناد به قانون حفظ حریم ۶۰متر سواحل دریا اولین هدف این اقدام بود.طرح جامع سواحل کیش نیز هدف دوم و بسیار مهم این اقدام به شمار می‌رود.

لذا درخصوص ساحل سیمرغ و محدوده‌ی تخریب ‌شده با توجه به وجود دو اتاق مجهز در آن و همچنین مرکز حفاظت و احیا مرجانها و ظرفیت بهترین سایت مرجانها بیگ‌کرال در آن منطقه، به دلیل جلوگیری از هدررفت بیت‌المال و لزوم وجود ایستگاه محیط‌زیست در منطقه، اماکن مذکور به این حوزه‌ واگذار می شود.

از طرفی نیز، خط‌مشی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با رویکرد مقابله با هرگونه اشرافی‌گرایی و بهره‌وری انحصاری و شخصی از امکانات بیت‌المال توسط مدیران و تناقضی که این موضوع با ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فلسفه‌ی خدمت‌گزاری مسئولین دارد، به عنوان سومین هدف باعث تسریع در اخذ و اجرای این تصمیم شد.

این اقدام، توسط سازمان و از ساختمان‌ها و فضاهای متعلق به این مجموعه، آغاز شده است و تا رسیدن به اهداف طرح جامع ادامه خواهد داشت.مبارزه با اشرافی‌گرایی و انتفاع عموم مردم از جمله اصلی‌ترین مواردی است که در دولت سیزدهم و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در دستور کار قرار گرفته است.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه