در نمایشگاه پتروشیمی کیش صورت گرفت:

معرفی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد برای سرمایه گذاری پتروشیمی ها

معرفی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد برای سرمایه گذاری پتروشیمی ها
کدخبر : 27502

با عنایت به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی لامرد از صنایع پتروشیمی و تبیین و معرفی ظرفیت‌های این منطقه، مدیران ارشد این کانون صنعتی در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های کیش برگزار گردید حضور یافتند.

به گزارش  رصداقتصادی ، نمایشگاه پتروشیمی کیش فرصت مغتنمی ایجاد کرد تا منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حضور در این نمایشگاه به ارائه و معرفی ظرفیت‌های جذاب این کانون صنعتی بپردازد.

 در طول این نمایشگاه نشست های تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نفت و گاز با اولویت میادین مشترک و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی به منظور جذب سرمایه‌گذار برگزار گردید. با عنایت به استقبال خوب سرمایه‌گذاران صنعت پتروشیمی از منطقه ویژه اقتصادی لامرد در سال جاری و ورود ۳ سرمایه گذار و شرکت در حوزه پتروشیمی، موضوع تامین سرمایه پتروشیمی ها جهت تحقق و عملیاتی شدنشان بسیار حائز اهمیت است. به همین جهت منطقه ویژه اقتصادی لامرد در این نمایشگاه طی نشستی با مدیریت عامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس (زیر مجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس) که به صورت کاملاً اختصاصی روی تامین مالی پروژه‌های پتروشیمی فعالیت می‌کند، به تفاهمی برای همکاری فی مابین رسید و به زودی قرارداد تامین سرمایه سرمایه‌گذاران حوزه پتروشیمی با این شرکت تامین سرمایه در منطقه ویژه اقتصادی لامرد منعقد می شود تا شرایط مالی سرمایه گذاران توسط آن مجموعه تسهیل گردد.

در همین راستا و به منظور تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی در این منطقه، نشستی با مدیران هلدینگ شستا برگزار گردید تا ضمن خلق ارزش افزوده بیشتر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از خام فروشی و اشتغال زایی در این منطقه گام های موثری برداشته شود.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه