منطقه آزاد قشم

متبرک کردن و مزین شدن سطح جزیره با نصب المان تمثال مطهر شهدا در ورودی ۳ شهر و ۲ روستای جزیره قشم

متبرک کردن و مزین شدن سطح جزیره با نصب المان تمثال مطهر شهدا در ورودی ۳ شهر و  ۲ روستای جزیره قشم
کدخبر : 27779

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از نصب المان هفت شهید جزیره در روستاهای محل زندگی این غیورمردان خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین ملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی شهدا را رحمت و نعمت الهی برای کشور دانست و اظهار داشت: جزیره قشم با 20 غیورمرد شهید، نقش بسزایی در حفاظت از این آب و خاک داشته است.

وی با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطر این جوانمردان گفت: امسال علاوه بر نوسازی و مرمت تابلوهای شهدا در سطح شهر قشم، هفت المان مزین به تصویر هفت شهید که اهل روستاهای جزیره بوده اند، طراحی، ساخته و در محل ورودی این روستاها نصب شد.

فتح الهی افزود: همچنین تمثال هایی از شهدای جزیره طراحی و بر سردرب منزل خانواده این شهیدان نصب شد تا شاید به عنوان بخشی از وظیفه ما در قبال حفظ یاد و ارزش غیرتمندی جوانان شهید جزیره، به حساب آید.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هراسی که بر دل های دشمنان این مرز و بوم است، مدیون خون شهدا است.

گفتنی است، پیرو دستور افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و به همت مدیریت امور شهری و روستایی این سازمان، المان شهیدان محمد توریانی در توریان و احمد سلامی سوزایی در شهر سوزا، محمد دریانورد درگهانی در ورودی شهر درگهان، سیدعبدالله عقیلی گیاهدانی در روستای گیاهدان، عبدالله ملاحی لافتی، صلاح ملاحی لافتی و علی سفاری در شهر لافت نصب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه