باهدف ارتقا قابلیت مذاکره اثربخش کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم؛

​دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره برگزار شد

​دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره  برگزار شد
کدخبر : 27973

​مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره با حضور 37 نیروی سازمانی باهدف ارتقا قابلیت مذاکره اثربخش خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا صادقی با اشاره به لزوم ایجاد قابلیت ارایه روش های موثر با تمرکز بر تکنیک های کاربردی و یادگیری شیوه های مذاکره اثربخش در کارکنان گفت: این دوره آموزشی مجموعه‌ای از فنون و مهارت‌ها را آموزش داده و به کارکنان امکان می‌دهد تا از فرصت‌های به وجود آمده برای ارتقا سازمان خود بهره ببرند.

وی ادامه داد: سرفصل های ارائه شده در این دوره آموزشی مواردی مانند؛ حالات، تاکتیک‌ها و انواع مذاکره، هم افزایی در تکنیک، ویژگی‌های مذاکره حضوری، عواقب مذاکره مبتنی بر موضع گیری، مدیریت جلسه، مهارت های کلیدی موفقیت و زبان بدن بوده است.

صادقی افزود: هدف برگزاری این دوره، توانمندسازی شرکت کنندگان در مذاکره بوده، به گونه ای که قادر ﺑﺎﺷند ﺑﺎ ﺗﺸـﺨﯿﺺ درﺳـﺖ ﺿﺮورت و زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی ﻣﺬاﮐﺮه در ﯾﮏ ﻣﻮﺿﻮع، ﺑﺎ در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ وﯾﮋﮔﯽﻫﺎی ﻃﺮف ﻣﺬاﮐﺮه، با اﺳﺘﺮاﺗﮋی و ﺗﺎﮐﺘﯿﮏ ﻣﻨﺎﺳﺐ، ﺟﻠﺴﻪ ﻣﺬاﮐﺮه را ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﺣﺘﻤﺎل وجود ﭼﺎﻟﺶﻫﺎ، ﺑﺮای رﺳﯿﺪن ﺑﻪ ﻣﻄﻠﻮبﺗﺮﯾﻦ ﻧﺘﯿﺠﻪ، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ کنند.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطر نشان کرد: دانستن اصول و فنون مذاکره به مدیران و کارمندان امکان می دهد در طول جلسه مذاکره قاطعانه عمل کرده و تصمیمات درستی به نفع سازمان متبوع بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه