سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار معاون وزیر آموزش‌وپرورش با وی مطرح کرد؛

هم‌افزایی تمامی بخش‌های رفع محرومیت و برقرار عدالت آموزشی در جزیره قشم

هم‌افزایی تمامی بخش‌های رفع محرومیت و برقرار عدالت آموزشی در جزیره قشم
کدخبر : 28095

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خوشبختانه در دولت جدید و مردمی آیت‌الله رییسی اراده جدی جهت بهسازی و توسعه متوازن در راستای عدالت آموزشی در نقاط محروم وجود دارد.

 

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر افشار فتح الهی در دیدار با معاون وزیر آموزش‌وپرورش و معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، اظهار کرد: قشم به‌واسطه پهناوری و پراکندگی جمعیت با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم با هم‌افزایی بخش‌های مختلف موفق به حل آنها شویم.

وی ادامه داد: واقع شدن قشم در تنگه استراتژیک هرمز از منظر اقتصادی و امنیتی برای کشور دارای اهمیت بالایی است و توسعه متوازن و پایدار جزیره می‌تواند این منطقه را به نقطه قابل اتکا در کشور تبدیل کند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با قدردانی از فعالیت‌های قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در جزیره قشم، افزود: قرارگاه مدینه منوره در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی، اجتماعی و... خدمات بی‌شماری را به ساکنان جزیره قشم ارائه کرده که شایسته تقدیر است.

فتح الهی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم آمادگی دارد که همسو با سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها برای رفع کمبودهای حوزه آموزش‌وپرورش در جزیره قشم اقداماتی را اجرایی کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با هم‌افزایی و همراهی تمامی بخش‌ها به‌ویژه کمک‌های قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در آغاز سال تحصیلی فضایی مطلوب برای دانش آموزان جزیره قشم فراهم شود.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این جلسه گفت: با کمک و همراهی تمامی بخش‌ها می‌توان برای حل مشکلات موجود و رفع محرومیت‌ها اقدام کرد.

مهراله رخشانی مهر با بیان اینکه مصوبات سفر رییس جمهوری به استان هرمزگان برای حوزه آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس قابل توجه بود، افزود: امیدواریم سازمان منطقه آزاد قشم نیز در راستای مسئولیت اجتماعی جهت اجرای این طرح‌ها همراهی نمایند.

وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی برای توسعه و افزایش سرانه فضاهای آموزشی و حل مشکلات موجود تلاش کرد.

معاون وزیر آموزش و پروش در پایان از آمادگی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور جهت امضای تفاهم‌نامه با سازمان منطقه آزاد قشم و قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه مدینه منوره جهت احداث مدارس جدید در جزیره قشم خبر داد.

همچنین سرهنگ شهرام اسکندری، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در این جلسه گفت: این قرارگاه نیز آمادگی دارد تا همسو با اهداف عالیه نظام آموزشی جهت اجرای پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان اقدام کند.

گفتنی است؛ در این جلسه دکتر افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رضا مدرس، معاون عمرانی استانداری هرمزگان، برحق، معاون محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران، سرهنگ شهرام اسکندری، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره، هاشمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، قویدل، سرپرست اداره کل آموزش پرورش استان، دیرباز، رییس اداره آموزش پرورش قشم، دریانورد، رییس آموزش‌وپرورش بخش شهاب حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه