رئیس کمیته اسکان ستاد نوروزی کیش:

کمپ های چادری نوروز با امکانات مناسب آماده پذیرایی از گردشگران

کمپ های چادری نوروز با امکانات مناسب آماده پذیرایی از گردشگران
کدخبر : 28273

محسن نظرپور از برپایی کمپ‌های نوروزی خانوادگی و مجردی به صورت مجزا در مساحتی نزدیک به 200هزارمترمربع خبر داد.

به گزارش  رصداقتصادی ، محسن نظرپور، رئیس کمیته اسکان نوروزی در این خصوص گفت: تا کنون ۹ کمیته‌ فرعی در زمینه های مالی و پشتیبانی، اسکان، امنیتی و انتظامی، برون‌شهری، بحران و پدافند غیرعامل، حقوقی، آمار و اطلاعات، تبلیغات و بازرسی ویژه‌ نوروز تشکیل و تصمیماتی در زیرمجموعه های این کمیته اتخاذ شده است.

محسن نظرپور در ادامه مطلب افزود: پس از برگزاری جلسات مقرر شد کمپ خانوادگی با ۱۵۰هزار مترمربع مساحت، کمپ ایثارگران با ۲هزاروسیصد مترمربع و کمپ مجردی را با ۵هزار مترمربع مساحت برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروز 1401 دایر کنیم.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی کیش بیان داشت: دو کمپ سرپوشیده به مساحت ۲۱هزار مترمربع در قالب سه سالن مجزای خانوادگی در محل دائمی نمایشگاه ها، همچنین کمپی به مساحت هزار و پانصد مترمربع برای استقرار ۱۵۰ چادر و گروه مجردی در محل مجموعه ورزشی المپیک در نظر گرفته شده است.

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات شهری ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های کمیته اسکان نوروزی، از افزایش سرویس‌های بهداشتی تعبیه شده در کمپ‌های مذکور نسبت به سال های گذشته خبر داد و تعداد چادرهای استقرار یافته در کمپ‌های خانوادگی را 3 هزار و 200 عدد، کمپ ایثارگران را۱۰۰ عدد و مجردی ۳۰۰ عدد عنوان کرد.

وی با تاکید بر ظرفیت مناسب کمپ‌های اضطراری، شرایط چادرها را مطلوب برشمرد و گفت: مجموعه‌ای نیز برای فروش چادر نو و دست‌دوم به قیمت مناسب برای درخواست‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

نظرپور در پایان از اقدامات دیگر این کمیته مانند نقاشی‌ها و رنگ‌آمیزی جداول، کاشت گل و نوسازی المان‌های شهری خبر داد.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه