رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی ستاد نوروزی کیش :

دسترسی گردشگران نوروزی به اطلاعات مورد نیاز در حوزه های مختلف تسهیل شده است

دسترسی گردشگران نوروزی به اطلاعات مورد نیاز در حوزه های مختلف تسهیل شده است
کدخبر : 28274

محمد نیکجو از تولید محتواهای بصری و مکتوب در حوزه‌های مختلف کیش، با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی، فراخور نیاز گردشگران خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی، محمد نیکجو از تدوین و اجرای برنامه‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغات، نظارت، دریافت بازخورد ها و مستندسازی ایام نوروز خبر داد و با تاکید بر اهمیت مخاطب‌شناسی و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ ملی اظهار داشت: مذاکراتی با صداوسیمای مرکز کیش، جهت پخش محتوای مورد نیاز گردشگران نوروزی و بازنشر توسط رسانه سراسری همچنین ارتباط با سردبیران شبکه‌های ملی انجام شده است.

نیکجو در ادامه با بیان اینکه اطلاعات تدوین شده در قالب کلیپ، کتابچه‌های مختلف، اسکن بارکد های دوبعدی و افراد راهنما در کیوسک‌های متعدد سطح شهر در دسترس مردم خواهد بود گفت: ویدئو کلیپ های تهیه شده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و بخشی نیز ویژه‌ نوروز، در سایت سازمان ارائه می شود.

سرپرست اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش از آماده‌سازی کتابچه‌های کاملی از اطلاعات گردشگری خبر داد و افزود: با یک اسکن ساده از بارکدهای دو بعدی، اطلاعات موردنیاز در قالب چند لینک به مسافران، گردشگران و جامعه هدف ارائه خواهد شد.

به گفته محمد نیکجو رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی ستاد نوروزی، مواردی ازجمله دریافت پیامک خوشامدگویی به مسافران، جدول زمان‌بندی و اطلاع‌ رسانی به ‌صورت نشانگر مکانی و آدرس‌های موردنیاز از دیگر برنامه های انجام شده در این کمیته بوده و کیوسک‌های از من بپرس و شماره تلفن‌های پاسخگو نیز در ایام نوروز در دسترس گردشگران می باشد.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه