منطقه آزاد کیش

تمهیدات جدی درمانی، اجتماعی و فرهنگی برای استقبال از نوروز در کیش

تمهیدات جدی درمانی، اجتماعی و فرهنگی برای استقبال از نوروز در کیش
کدخبر : 28275

در سومین نشست کمیته های ستاد تسهیلات نوروزی سازمان منطقه آزاد کیشT برنامه حوزه های اجتماعی در خدمت رسانی به گردشگران تشریح شد.

به گزارش  رصد اقتصادی ،  عقیل نقش‌بندی سرپرست مدیریت امور اجتماعی در معاونت فرهنگی سازمان، از تامین و دپوی داروی موردنیاز داروخانه‌ها و بیمارستان‌ خبر داد و عنوان کرد: افزایش کادر درمان در زمینه های مختلف پزشکی و دندانپزشکی همچنین ارتقا سطح کیفی تجهیزات در بیمارستان و مرکز توسعه سلامت از جمله اقدامات حوزه اجتماعی می باشد.

به گفته نقش بندی هماهنگی کشیک نانوایی‌ها، تخصیص ماهیانه۴۰ تن آرد از ابتدای بهمن‌ تا پایان فروردین به جزیره کیش و علاوه بر آن هزار کیسه آرد اضافه ، تدابیر ورود و عرضه مواد پروتئینی در حوزه دامپزشکی، ممنوعیت و تعیین ساعت تردد کامیون‌ها در مرکز شهر از دیگر فعالیت های کمیته فرهنگی و اجتماعی در ستاد نوروزی است.

وی افزود: در راستای کنترل ترافیک، با هماهنگی پلیس راهور مقرر شد تا ۲۰ نیروی داوطلب بسیجی با این ارگان همکاری کنند.

نقش‌بندی همچنین به تشدید اقدامات و نظارت های بهداشتی از سوی مرکز توسعه سلامت همچنین آماده‌سازی مساجد، نمازخانه‌ها و تهیه‌ بسته‌های فرهنگی برای ارائه به مسافران و گردشگران در ایام نوروز اشاره کرد.

عراقی رییس جمعیت هلال احمر کیش نیز از ارائه پیشنهاد برپایی ۱۴ پایگاه امداد و نجات در مبادی ورودی، مراکز گردشگری، اماکن پرتجمع و ورزشی خبر داد و اظهار داشت: نیروهای هلال‌احمر به محض مستقر شدن در این پایگاه‌ها به‌صورت 24ساعته به گردشگران خدمت رسانی می کنند.

دکتر عراقی با تشریح کارنامه موفق این حوزه در کنترل کرونا گفت: اسکان پایگاه های اضطراری جمعیت هلال احمر برای شرایط بحرانی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه