منطقه آزاد قشم

بررسی مشکلات درگهان با حضور قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

بررسی مشکلات درگهان با حضور قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم
کدخبر : 28661

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در بازدید میدانی از نقاط مختلف شهر درگهان به بررسی مسائل و‌ مشکلات این شهر پرداخت و نکاتی را در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران مطرح نمود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، نوذر شفیعی پس از انجام بازدید از نقاط مختلف شهر درگهان، در نشستی با حضور امیر سرلک نماینده ستاد سفر قشم در درگهان، رئیس پلیس راهور، رئیس شورای شهر و شهردار درگهان و نمایندگان بازارها، مسایل و‌ مشکلات این شهر را بررسی کردند.  

ارتقا خدمات پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در مسیرهای ورودی به درگهان و خیابان‌های این شهر و انجام تصمیمات ویژه ترافیکی برای حل مشکلات احتمالی یکی از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

 افزایش آبرسانی برای نقاط مختلف شهر، بازارها و مجتمع های تجاری شهر درگهان جمع‌آوری سریع زباله‌ها نیز بخش دیگری از تصمیماتی بود که با حضور نوذر شفیعی قائم مقام ستاد سفر قشم برای خدمات بهتر در شهر درگهان‌ گرفته شد.

رفع مشکلات روشنایی معابر در بعضی نقاط شهر درگهان و همچنین برنامه ریزی جهت استقرار نیروهای امدادی جهت ارائه خدمات به گردشگران نیز از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

درگهان قشم مهمترین شهر تجاری جنوب کشور است که در طول سال مردم  یادی از نقاط مختلف کشور برای خرید به این شهر سفر می‌کنند.

مردم و کاسبان صنوف مختلف جزیره قشم این روزها میزبان موج عظیمی از میهمانان و‌گردشگرانی هستند که از سه مسیر زمینی (اسکله پهل به لافت توسط وسایل نقلیه شخصی و عمومی)، دریایی (اسکله شهید حقانی به اسکله شهید ذاکری) و هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم) وارد این جزیره شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه