منطقه آزاد کیش

ورود بیش از ۵۱ هزار گردشگر به کیش

ورود بیش از ۵۱ هزار گردشگر به کیش
کدخبر : 28668

رئیس ستاد مدیریت بحران کمیته نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش از ورود بیش از ۵۱ هزار گردشگر از مسیر‌های دریایی و هوایی به کیش خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی ، سعید پورزادی افزود: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۳ هزار و ۱۳۲ خودرو از مسیر دریایی وارد جزیره کیش شده است.

وی بیان کرد: در همین مدت بیش از ۱۶ هزار مسافر از مسیر دریایی وارد کیش شده است.

رئیس ستاد بحران کمیته نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: برای جابجایی راحتتر مسافران دریایی تعداد شناور‌های مسافربری و خودروبر از هفت فروند به ۱۷ فروند افزایش پیدا کرده است.

پورزادی گفت: در زمینه جابجایی مسافران هر ۳۰ دقیقه یک بار پذیرش مسافر انجام می‌شود و در بخش حمل خودرو نیز ۱۴ شناور هر یک ساعت یک بار جابجایی خودرو‌ها را انجام می‌دهند.

وی از مسافرانی که با خودرو وارد کیش شده اند ، خواست زمان بازگشت خود را به زمان اوج خروج موکول نکنند تا مشکلی به دلیل حجم تقاضا و شلوغی در مبادی خروجی ایجاد نشود.

رئیس ستاد مدیریت بحران کمیته نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۲۵۴ پرواز با ۳۵ هزار و ۷۷۲ مسافر وارد جزیره کیش شده است.

پورزادی با بیان اینکه ساعت فعالیت فرودگاه بین المللی کیش ۲۴ ساعته شده است، تصریح کرد: برای تسهیل سفر مردم به کیش از ۱۷ مبدا پروازی به سمت کیش برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ هتل با ۵ هزار و ۱۲۰ اتاق و ۱۹ هزار تخت در جزیره کیش، افزود: در کمپ‌های مسافری نوروزی کیش هم تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر مسافر مستقر شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه