طی 15 روز از تعطیلات پایان سال و نوروز 1401 قشم رقم خورد؛

انجام افزون بر 4000 بازدید از صنوف و مراکز مختلف جزیره قشم/سهم اخطاری‌ها 65 برابر تشویقی‌ها بود

کدخبر : 28893

رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، از انجام بیش از چهار هزار مورد بازدید از مراکز و صنوف مختلف سطح جزیره قشم در مدت 11 روز (26 اسفند 1400 تا 11 فروردین 1401)، خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ا‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حسین علیزاده با اعلام این مطلب، اظهار داشت: بازرسان این کمیته در این مدت چهار هزار و 132 بازدید از اماکن اقامتی، مراکز تفریحی، اصناف، مراکز پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی قشم انجام دادند.

وی با اعلام اینکه در این مدت بیشترین آمار انجام شده بازدیدها به صنوف مختلف با سه هزار و 717 مورد و کمترین آن به دفاتر خدمات مسافرتی با 17 مورد مربوط می‌شود، افزود: در سومین روز فروردین بیشترین بازدید با رقم 448 مورد و در ششم فروردین هم کمترین اقدامات بازدیدی با 180 مورد ثبت شده است.

به گفته رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، رسیدگی به 97 مورد شکایت از مراکز خدمات مسافرتی، اقامتی، پذیرایی و تفریحی هم بخش دیگری از اقدامات انجام شده این کمیته در مدت زمان یاد شده است.

وی یادآور شد: بازرسان تلاشگر این کمیته در این مدت از 61 واحد صنفی بازرسی بعمل آوردند و در نتیجه 649 قوطی و شیشه نوشیدنی‌های فاسد و تاریخ گذشته را به همراه یک هزار و 644 کیلگرم مواد غذایی فاسد کشف و شناسایی و در نهایت امحا، کردند.

** سهم صنوف اخطاری‌ جزیره 65 برابر تشویقی‌ها بود 

علیزاده با اعلام اینکه در این مدت یک هزار و 863 مورد اخطار به مراکز و صنوف مختلف داده شده است، افزود: یک هزار و 533 مورد این اخطارها شفاهی و 330 مورد آنها کتبی بوده و سهم اخطاری‌‌های جزیره 65 برابر تشویق ‌شدگان است.

به گفته وی، در این مدت 11 واحد صنفی پلمپ و 8 واحد هم تعلیق و تعطیل شدند و بازرسان کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همچنین 9 مورد نظارت بر نحوه تامین آب شرب انجام دادند.

جزیره قشم در جنوب ایران از 25 اسفند گذشته تا کنون با حضور انبوه میهمانان و گردشگران شور و حالی وصف ناپذیر داشته است و ستاد اجرایی سفر قشم برای سفرهای مستمر هموطنانمان در حال برنامه‌ریزی است تا قشم، این سرزمین آب و آفتاب در طول سال پذیرایی گردشگران از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه