مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم خبرداد:

تولید و توزیع 383 میلیون لیتر آب در نوروز/ تولید آب یک و نیم برابر افزایش یافت

کدخبر : 29042

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم از تولید 383 میلیون لیتر آب از 25 اسفند 1400 تا 14 فروردین 1401 توسط این شرکت و توزیع در منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، شهرام داوری با اعلام این خبر گفت: این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از شیوع کرونا (نوروز 98 ) با رشد یک ونیم برابری همراه بود.

وی ادامه داد: دو دستگاه آب شیرینکن که بیش از 9 سال از مدار خارج بودند با توان و همت کارشناسان این مجموعه به مدار بازگشتند و همچنین با نصب موقت یک دستگاه آب شیرینکن، ظرفیت تولید آب روزانه 2 هزار مترمکعب افزایش یافت و افزایش 30 درصدی تولید نیز در پی راه‌اندازی و نصب این آب شیرینکن‌ها انجام شد.

به گفته داوری این میزان آب در شهر قشم، محدوده 300 کیلومتری منطقه آزاد، شهرک صنعتی و کمپ‌پارک‌ها توزیع شد و تامین آب پنج روستای طولا، دفاری، کابلی، حمیری و تلمبو نیز توسط شرکت انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم خاطرنشان کرد: در نوروز امسال تمامی مرخصی‌های کارکنان این مجموعه هم در بخش تولید و هم در بخش توزیع لغو شد و پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت به گردشگران و قشموندان بودند.

وی همچنین از اختصاص دو تانکر توسط این شرکت برای توزیع آب در کمپ‌پارک‌ها و مساجد خبر داد و افزود: این تانکرها به همراه تانکرهای مدیریت امور شهری وظیفه تامین آب در نوروز را به عهده داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه