در دیدار سرپرست منطقه آزاد قشم و نماینده مردم هرمزگان در مجلس مطرح شد؛

همدلی میان مسئولان، نمایندگان و مردم، توسعه قشم را به همراه دارد

همدلی میان مسئولان، نمایندگان و مردم، توسعه قشم را به همراه دارد
کدخبر : 29160

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با نماینده بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی، همراهی و تعامل سازنده میان نمایندگان مجلس، مسئولان و مردم را زمینه ساز توسعه متوازن و پایدار در جزیره قشم دانست.

به گزارش رصد اقتصادی ، افشار فتح الهی در دیدار با احمد مرادی، اظهار کرد: با وجود اقداماتی که طی سنوات گذشته صورت گرفته، قشم برای حرکت به سوی توسعه نیازمند بسیاری از زیرساخت هاست که برای دستیابی به آنها نیازمند همراهی تمامی بخش ها هستیم.

وی در ادامه احداث پل خلیج فارس و حل مشکل آبرسانی به روستاهای غرب جزیره را دو خواسته دیرینه مردم جزیره قشم دانست که می بایست زودتر از این ها برای رفع آنها اقدامات اجرایی صورت می گرفت.

سرپرست منطقه آزاد قشم تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری، افزایش توانمندی و بهبود وضعیت معیشت جامعه محلی و رونق بخشیدن به اقتصاد جزیره از جمله مهمترین مسائلی است که می تواند موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره شود.

فتح الهی در پایان اعلام کرد: کارهای زیادی هنوز به سرانجام نرسیده است و برای آن برنامه ریزی صورت گرفته است و مطمئن هستیم با همدلی و تعامل سازنده میان نمایندگان مجلس، مسئولان و مردم می توان با سرعت بیشتری نسبت به رفع  مشکلات تلاش کنیم.

براساس این گزارش نماینده بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار مسائل و مشکلات قشموندان از جمله آبرسانی به روستاهای غرب جزیره، نوسازی شبکه برق، ترمیم راه های روستایی را مورد تاکید قرار داد.

احداث اتوبان لافت درگهان و پل خلیج فارس، تعریض جاده ساحلی جنوب جزیره، توسعه و تجهیز مراکز درمانی و ارتقا زیرساخت های عمرانی طولا نیز از دیگر موضوعاتی بود که احمد مرادی در دیدار با سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بر آن تاکید کرد.

مرادی در پایان گفت: امیدوار هستیم با وحدت میان نمایندگان مردم در خانه ملت، سازمان منطقه آزاد، ائمه جمعه، فرمانداری قشم، شوراها و دهیاران جزیره بتوانیم مدل جدیدی از توسعه را تعریف و عملیاتی کنیم.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه