منطقه آزاد ماکو

اجرای طرح قرآنی رسول اکرم(ص) در منطقه آزاد ماکو

اجرای طرح قرآنی رسول اکرم(ص) در منطقه آزاد ماکو
کدخبر : 29267

مدیر فرهنگی و آموزش سازمان منطقه آزاد ماکو از اجرای طرح قرآنی رسول اکرم(ص) در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی ، حامد رسول زاده افزود: طرح قرآنی رسول اکرم(ص) با عنوان “سر سفره رمضان” با همکاری مؤسسات قرآنی و فرهنگی منطقه به مناسبت ماه مبارک رمضان با تفسیر و قرائت سوره یس با معرفی کتاب دیجیتال در لینک yun.ir/64e6tb در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح طی ایام مناسبتی و به فراخور انتخاب سوره‌ای مناسب با ایام شهادت و ولادت ائمه هدی، با محوریت بیان مفردات، ترجمه، تفسیر، شأن نزول و احکام از سوی روحانیون و مبلّغان در پایگاه‌هایی چون مساجد، حسینیه‌ها، مؤسسات، کانون‌های قرآنی مناطق آزاد اجرا می‌شود تصریح کرد: این طرح  از سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در منطقه آزاد ماکوآغاز شده است و و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر فرهنگی و آموزش منطقه آزاد ماکو، در راستای اجرای این طرح، مبلغان براساس شرح‌نامه‌ای که از سوی مؤسسه مکتب امام رضا(ع) تهیه و تدوین شده است، طی برنامه‌ریزی مشخص، روزانه به شرح آیه همان روز و بیان نکات آن، می‌پردازند و طرح رسول اکرم(ص) در ایام شهادت تا ولادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام(ص) در منطقه آزاد ماکو با ۲۳ مبلغ و در ۱۰ پایگاه و با ۱۵ جلسه اجرا شده است.

وی در پایان تصریح کرد: محتواهای فرهنگی همراه با اجرای این طرح در نظر گرفته شده است که به صورت پوستر و یادگاری‌های فرهنگی ماندگار، تولید می‌شود و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

 

فرینا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه