منطقه آزاد کیش

پیگیری مطالبات و توانمندسازی بانوان در جزیره کیش

پیگیری مطالبات و توانمندسازی بانوان در جزیره کیش
کدخبر : 29325

مشاور امور بانوان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در بازدید از اداره امور زنان کیش، بر توانمندسازی و پیگیری مطالبات بانوان و نقش موثر آنان در رویداد 2022 قطر، تاکید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، سیده الهام موسوی در بازدید از اداره امور زنان کیش، بر لزوم اهمیت نقش موثر بانوان در جزیره کیش تاکید کرد و گفت: از تلاش‌های کارکنان این اداره به خاطر ارائه گزارش‌های مطلوب و فعالیت‌های موثر در جامعه تقدیر خواهد شد.

وی بازدید از مراکز کارآفرینی بانوان با هدف "اشتغال‌زایی، کارآفرینی و محرومیت‌زدایی" را که از اهداف اصلی در مناطق آزاد است،‌ به عنوان یکی از برنامه‌های سفر خود عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکید دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد مبنی بر توانمندسازی بانوان و همچنین میزبانی شایسته کیش از مهمانان جام‌جهانی 2022 قطر، پیگیر مطالبات و حضور موثر بانوان در این رویداد هستیم.

مشاور امور بانوان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در ادامه این دیدار، از نمایشگاه صنایع دستی بانوان جزیره کیش بازدید کرد.

نمایشگاه مهنورا با هدف ایجاد مکانی دائمی برای عرضه‌ی محصولات دست‌ساز بانوان در محل اسکله تفریحی کیش که یکی از پررفت‌وآمدترین و بهترین سواحل جزیره می‌باشد راه‌اندازی شده است.

گفتنی است، مشاور امور بانوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد به منظور بازدید ازفعالیت‌های امور زنان، بررسی ظرفیت‌ها، طرح‌های توانمندسازی بانوان و شرکت در نشست و هم‌اندیشی با بانوان و مدیران حوزه‌های مختلف، به جزیره سفر کرده است.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه