مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم:

7 هزار بازرسی از اصناف قشم انجام شد

7 هزار بازرسی از اصناف قشم انجام شد
کدخبر : 29567

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از انجام 6 هزار و 993 بازدید و بازرسی از اصناف مختلف قشم در سال 1400 به منظور پیشگیری از تخلف خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، هرمز امیری با اعلام این خبر گفت: در پی این تعداد بازدید و بازرسی میدانی 1873 اخطاریه صادر شده و 1121 تذکرشفاهی نیز صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته 118 پرونده از سوی کارشناسان این مجموعه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم ارسال و 41 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و اصول صنفی پلمب شد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این مدت همچنین 239 مورد از اقلام تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز با وزن 4638 کیلوگرم معدوم شده است.

به گفته امیری در سال گذشته  152 فقره شکایت کتبی به این مجموعه ارجاع شده که از این تعداد 142 فقره مورد رسیدگی قرار گرفته و مابقی نیز به دلیل رضایت شاکی مختومه شده است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بازدیدهای مستمر کارشناسان این مجموعه به منظور حفظ حقوق شهروندی قشموندان و گردشگران و پیشگیری از تخلفات صنفی در قالب تیم‌های بازرسی با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت و تجارت، پلیس اماکن و اداره تعزیرات حکومتی و اداره دامپزشکی شهرستان قشم انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه