منطقه آزاد قشم

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس

 پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس
کدخبر : 30101

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی از مردم نجیب و متدین جزیره زیبای قشم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر افشار فتح الهی در این پیام روز جهانی قدس را نقطه عطف درخشانی در میزان توجه امت اسلامی و جامعه بشری نسبت به مساله فلسطین دانست.

متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل است:

قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان ایستاده و با صلابت همچون گذشته خاری در چشمان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش اسرائیل است.

حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین، از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی و پس از تاسیس نیروی قدس سپاه پاسداران، رویا‌های رژیم صهیونیستی و حامیان پلید آنان را باطل ساخت.

امروز بر همگان آشکار شده است که تصمیم حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 و نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» نقطه عطف درخشانی در میزان توجه امت اسلامی و جامعه بشری نسبت به مساله فلسطین پدید آورد.

روز قدس، روز خروش ملت های اسلامی و تمامی آزادگان جهان علیه هرگونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر صهیونیستی را می لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم غده سرطانی را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می کند.

روز جهانی قدس یک پیام ارزشمند دارد و آن اینکه امت اسلامی در هر جای این جهان زیر بار حرف زور و ظلم نمی‌رود و وحدت مسلمین بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیستی و حامیان آمریکایی، اروپایی و برخی حاکمان سیاست باز منطقه خواهد بود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار، مردم نجیب، متدین و آگاه جزیره زیبای قشم را به حضور گسترده در مراسم یوم الله روز جهانی قدس دعوت می‌کنم تا همراه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و امت مسلمان در همه کشور‌های جهان، ندای حق طلبانه مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در روز جمعه سر دهیم.

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه