منطقه آزاد قشم

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی کارگر

 پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی کارگر
کدخبر : 30175

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور پیامی فرارسیدن یازدهم اردیبهشت‌ماه و روز جهانی کارگر را به‌تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و جامعه کارگری تبریک گفت.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر افشار فتح الهی در این پیام کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید دانست.

متن پیام افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی کارگر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه هستند.

امروز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید جامعه مشغول به فعالیت بوده و بی شک بخش عظیمی از دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی کشور، مرهون تلاش های مجاهدانه و شبانه‌روزی کارگران گرانقدر می‌باشد.

تصور پیشرفت و توسعه جامعه بدون حضور طبقه کارگر محال است و بر همین اساس جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام بسیار مورد توجه قرارگرفته است.

بدون شک کارگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید، در سال جاری نقش‌آفرینان اصلی تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین خواهند بود و برای عملی شدن شعار سال اعلام‌شده از سوی مقام معظم رهبری ایفا کننده نقش اصلی در این عرصه هستند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگران به‌ویژه کارگران متعهد و پر تلاش فعال در بخش‌های مختلف اقتصادی و به‌ویژه واحدهای صنعتی فعال منطقه آزاد قشم که در خط مقدم عرصه اقتصاد و تولید کشور مشغول فعالیت هستند تبریک و تهنیت عرض نموده و از همت والای کارگران در تلاش برای به حرکت درآوردن چرخ تولید قدردانی می‌کنم.

 

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه