منطقه آزاد قشم

تحقق توسعه متوازن جزیره با همگرایی سازمان منطقه آزاد قشم و سپاه

 تحقق توسعه متوازن جزیره با همگرایی سازمان منطقه آزاد قشم و سپاه
کدخبر : 30186

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشستی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه، بر همگرایی و هم‌افزایی این دو مجموعه در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و توسعه همه‌جانبه و متوازن در جزیره قشم تأکید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح‌الهی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیج در جزیره قشم، بیان کرد: در 6 ماه گذشته و به‌ویژه در نوروز، ظرفیت و توان مجموعه سپاه و نیروهای مردمی بسیج در کنار سازمان برای حل مشکلات جزیره به‌صورت شایسته‌ای به کار گرفته ‌شده است.

وی ادامه داد: حضور سپاه برای حل چالش‌های مردم از تأمین نان، هدایت ترافیک تا تأمین امنیت روانی و اخلاقی، موجب شد که نوروزی ایمن در جزیره قشم داشته باشیم و در هرجایی که سپاه و بسیج در کنار سازمان قرار داشته، موفقیت بیشتری حاصل‌شده است.

فتح‌الهی تصریح کرد: در مقطع کنونی هیچ فاصله‌ای بین سازمان و سپاه وجود ندارد و از خواهران و برادران سپاه درخواست داریم در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آتش به اختیار عمل کنند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: حل مشکلات انباشته سال‌های گذشته، به توان و انرژی مضاعف و اعتقاد راسخ نیاز دارد و امیدواریم این همگرایی ایجادشده در جزیره، طعم خوشِ خدمت گذاری را به مردم بچشاند.

وی بابیان دستیابی کشور به قله‌های افتخار در صنعت هسته‌ای و حوزه نظامی با تکیه‌بر توان داخلی، افزود: خط مقدم مبارزه ما امروز بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است و با اتکا به توان متخصصان و جوانان ایرانی، به فضل الهی، در این آزمون سربلند خواهیم بود.

فتح الهی، در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن روز ملی خلیج‌فارس، اضافه کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج‌فارس، در طول تاریخ بی‌سابقه است و این اقتدار نشاءت گرفته از رهبری داهیانه و خون پاک شهیدان است که موجب شده حوزه دفاعی ما کیلومترها از مرزهای کشور فاصله داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این نشست گفت: سازمان منطقه آزاد قشم امروز می‌تواند به‌طور کامل در تأمین امنیت، حوزه فرهنگی، ملی و مذهبی روی سپاه حساب باز کند.

سرهنگ حجت امیری‌کیا ادامه داد: تعامل ایجادشده بین نهادهای مختلف در دولت مردمی، به پیشبرد اهداف نظام و توسعه اقتصادی و اجتماعی منجر خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه