منطقه آزاد چابهار

کسب رتبه نخست سازمان منطقه آزاد چابهار در پویش سلام فرمانده

کسب رتبه نخست سازمان منطقه آزاد چابهار در پویش سلام فرمانده
کدخبر : 30347

نصیراحمد ملازهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار از موفقیت این سازمان در کسب رتبه نخست پویش سلام فرمانده در بین مناطق آزاد دیگر کشور خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی ؛ نصیراحمد ملازهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار از موفقیت این سازمان در کسب رتبه نخست پویش سلام فرمانده در بین مناطق آزاد دیگر کشور خبر داد و افزود: همزمان با برگزاری این پویش در مناطق آزاد در منطقه آزاد چابهار با همت مسئولان تولید کلیپ توسط کودکان دهه نودی صورت گرفت و منطقه آزاد چابهار در مقایسه با سایر مناطق آزاد کشور توانست حائز رتبه نخست شود.

وی همچنین گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی متعددی از جمله برنامه فرهنگی «طرح رسول اکرم (ص) » با موضوعیت تفسیر سوره یاسین بود برگزار شد.

ملازهی در ادامه افزود: این طرح دو مرحله ای بود که مرحله دوم در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار گفت: طرح رسول اکرم(ص) در بیش از ۴۰ نقطه که کانون های اصلی آن مساجد، حوزه‌های علمیه، مدارس و دبیرستان ها و دانشگاه ها می باشد توسط مبلغان و ائمه جماعات در حال برگزاری است.

وی در خاتمه گفت: طرح پویش سلام فرمانده با کمک معلمان و مربیان پرورشی، همکاران فرهنگی و استقبالی که از سوی کودکان دهه ۹۰ از این پویش انجام شد با بیش از ۷۰ اثر به دبیرخانه این همایش در شهر چابهار ارسال گردید که از این بین ۵۳ اثر مورد قبول دبیرخانه مرکزی قرار گرفت و منطقه آزاد چابهار موفق به عنوان برتر در بین سایر مناطق آزاد کشور گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه