منطقه آزاد قشم

جلسه توجیهی خودحفاظتی ادارات و شرکت های تابعه منطقه آزاد قشم برگزار شد

جلسه توجیهی خودحفاظتی ادارات و شرکت های تابعه منطقه آزاد قشم برگزار شد
کدخبر : 31152

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جلسه توجیهی و هماهنگی طرح خودحفاظتی و مراقبتی ادارات و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، کوروش قاسمی با بیان این مطلب، افزود: هدف از برگزاری این جلسه حفظ آمادگی ادارات و مراکز سازمانی جهت مقابله با بحران های احتمالی با آموزش های خود حفاظتی بود.

وی با اشاره به اهمیت خودمراقبتی مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم، ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی مدیران و کارکنان بخش های مختلف باید هوشیار و آماده باشند تا با همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حفاظت و مراقبت کنند.

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: این جلسه می تواند موجب افزایش هوشیاری و نظارت کامل بخش های مختلف ادارات و پیشگیری از هرگونه اقدام ایذایی در راستای افزایش ضریب امنیتی سازمان باشد.

گفتنی است، جلسه هماهنگی و توجیهی خودحفاظتی سازمان منطقه آزاد قشم با حضور کوروش قاسمی، مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده سپاه ناحیه قشم و جمعی از مدیران ادارات و شرکت های تابعه  سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه