• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • مناطق آزاد
  • مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند با صدور پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند به‌مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند با صدور پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند با صدور پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.
کدخبر : 31239

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «حمید بحرینی» مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، با صدور پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به‌ تلاش‌گران این حوزه تبریک گفت

به گزارش رصد اقتصادی،متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

۲۷ اردیبهشت‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی است ارزشمند برای ارج نهادن به نظام آزاد ارتباطات در جامعه و تقدیر از تلاش‌گران این حوزه همچنین مرور جایگاه والای روابط‌عمومی به‌عنوان عنصری هنرمندانه در عصر ارتباطات که روابط‌عمومی‌ها پیشتازان اطلاع‌رسانی در عرصه‌های مختلف هستند.

امروزه و در عصر ارتباطات که شهروندان نیز با عنوان «شهروند خبرنگار» در گردش اطلاعات و تولید اخبار نقشی شاخص ایفا می‌کنند و از سویی دیگر نیز گسترش بسترهای ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات افزایش محسوسی داشته، جایگاه روابط‌عمومی‌ها را به‌عنوان مسئول روشنگری، تنویر افکار عمومی و ایفای نقش حلقه میانی مدیران و سازمان با مردم را بیش از پیش برجسته ساخته است.

رویکرد روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند در سال جدید، برنامه‌ریزی در جهت تحقق یک روابط‌عمومی مردم‌پایه، حرفه‌ای، پویا و هدفمند است که با سرلوحه قرار دادن این فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی: «ما در نظام خود احتیاج به یک انسجام حقیقی از هر طریق ممکن داریم. یکی از طرق هم همین است که عرف روابط‌عمومی در وزارت‌خانه همگون و هم‌نوا شود و حداقل فایده‌ی این کار بهره‌گیری از تجربیات یک‌دیگر است» با هدف هم‌افزایی و تقویت شبکه اطلاع‌رسانی دولت مردمی در منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) تلاشی مضاعف خواهد داشت.

اینجانب فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را فرصت مغتنم شمرده و ضمن تبریک این هفته به تمامی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های مستقر در منطقه آزاد اروند، برای تلاش‌گران این حوزه توفیق و سربلندی روز افزون از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

حمید بحرینی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه