منطقه آزاد قشم

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز ملی روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز ملی روابط عمومی
کدخبر : 31431

​رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این پیام نقش روابط عمومی‌ها را به‌عنوان پل ارتباطی میان مردم و سازمان‌ها را در ایجاد شفافیت و اعتماد اجتماعی حیاتی دانست.

متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی در عصر کنونی، نهادی است برآمده از دل نیازهای جدید جامعه، ارکان کلیدی در مسیر مطلوبیت و کارآمدی سازمان و ابزاری مفید برای برقراری و تسهیل ارتباطات و تعاملات دوسویه شناخته می‌شود.

امروز و با تغییرات گسترده در حوزه ارتباطات، پیچیدگی‌های حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی نیز افزون‌تر شده و دیگر مدیریت و اقناع افکار عمومی با الگوهای سنتی امکان‌پذیر نیست. در چنین شرایطی روابط عمومی‌ها به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان‌ها نقش اساسی و غیرقابل‌انکاری بر عهده‌دارند و بدون شک فعالیت آن‌ها هموار کننده اجرای برنامه‌ها و در برقرار‌ی ایجاد شفافیت و افزایش اعتماد عمومی دارای نقشی حیاتی هستند.

توجه ویژه به روابط عمومی، به‌عنوان نهادی که می‌تواند به‌صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی‌شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مسئولان با ذینفعان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

نام‌گذاری 27 اردیبهشت به نام «روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی» فرصت ارزنده‌ای برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمتکشان این عرصه در راستای ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش‌ها، باورها و ذهنیت‌ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه و همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران و دست‌اندرکاران در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی سازمان‌ها می‌باشد.

این‌جانب ضمن تبریک این روز به همه فعالان و تلاشگران عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، به‌ویژه مدیران و کارشناسان شاغل در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم و سایر دستگاه‌های اجرایی جزیره زیبای قشم، توفیقات روزافزون همگی این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه