منطقه آزاد اروند

پشتیبانی فنی و خدماتی سازمان منطقه آزاد اروند از نیروهای امدادرسان مستقر در محل حادثه متروپل آبادان

پشتیبانی فنی و خدماتی سازمان منطقه آزاد اروند از نیروهای امدادرسان مستقر در محل حادثه متروپل آبادان
کدخبر : 31851

به‌دنبال دستور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، مدیران این سازمان برای پشتیبانی فنی و خدماتی از ستاد مدیریت بحران شهرستان آبادان مأموریت یافتند.

به‌گزارش رصد اقتصادی وبه نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در ساعات نخست بروز حادثه ریزش بخشی از ساختمان متروپل در خیابان امیرکبیر آبادان، «محمدرضا اسکندری» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به همراه هیأتی از معاونین و مدیران این سازمان عازم محل حادثه شده تا از نزدیک در جریان جزئیات قرار بگیرد.

به‌دنبال حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در محل حادثه همچنین درخواست فرماندار ویژه آبادان به‌منظور پشتیبانی این سازمان از ستاد مدیریت بحران شهرستان آبادان، اسکندری دستور پشتیبانی فنی و خدماتی این سازمان از عملیات امدادرسانی صادر کرد.

در همین راستا کارشناسان حوزه فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد اروند همچنین کارشناسان نقشه‌برداری و اطلاعات جغرافیایی مأموریت یافتند تا در حوزه فنی، ضمن هم‌افزایی با کارشناسان اعزامی از استانداری خوزستان به ستاد مدیریت بحران شهرستان آبادان مشاوره‌های لازم را ارائه کنند. خودروهای آتش‌نشانی و آتش‌نشانان زبده فعال در سازمان منطقه آزاد اروند نیز به محل اعزام شده تا در میدان عملیات با آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

سه مسجد از مساجد فعال در محدوده محل حادثه، به‌عنوان مساجد پشتیبان هماهنگ و امکاناتی نظیر استراحت و تغذیه نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آن فراهم شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین با حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان که در یکی از مساجد نزدیک به محل حادثه و با حضور استاندار خوزستان و فرمانده انتظامی استان خوزستان برگزار شد حضور یافته و ضمن ارائه نقطه‌ نظرات فنی کارشناسان این سازمان به اعضای جلسه، مجدداً بر آمادگی این سازمان برای پشتیبانی از ستاد مدیریت بحران تأکید کرد.

معاون فنی و امور زیربنایی، مدیرکل حوزه مدیرعامل، مدیر پشتیبانی، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مدیران مأموریت یافته از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به همراه کارشناسان و کادر تخصصی همچنان در محل حادثه حضور داشته و در حال یاری‌رسانی به نیروهای مستقر در محل حادثه هستند.

برابر اعلام دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، به‌رغم اعلام تعطیلی فعالیت ادارات در روز سه‌شنبه از سوی کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان خوزستان اما با هدف استمرار پشتیبانی از عملیات امدادرسانی و آواربرداری، معاونین و مدیران را به این سازمان فراخوانده و آن‌ها را به فراخوانی تعدادی از کارکنان به‌عنوان نیروی احتیاط، ملزم ساخته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه