در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانده ناوتیپ 112 ذوالفقار قشم مطرح شد؛

امنیت امروز منطقه مدیون شجاعت و از خودگذشتگی نیروهای سپاه است

امنیت امروز منطقه مدیون شجاعت و از خودگذشتگی نیروهای سپاه است
کدخبر : 31975

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مدیران این سازمان ضمن بازدید از مرکز فرماندهی و کنترل تنگه هرمز با فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این دیدار اظهار کرد: امنیت پایدار امروز در منطقه استراتژیک تنگه هرمز و خلیج فارس، مدیون تلاش های شبانه روزی، از خودگذشتگی و شجاعت مجموعه نیروهای نظامی کشور بویژه نیروهای سپاه پاسداران است.

وی ادامه داد: امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و تقویت روحیه خودباوری در حوزه های مختلف، جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل توانسته ضمن رصد کامل وضعیت تردد شناورها و کشتی های تجاری و نظامی، امنیت را در شاهراه کلیدی تنگه هرمز برقرار کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در عملی شدن شعار «ما می توانیم» و ایجاد خودباوری در حوزه های مختلف بویژه در بخش نظامی و دفاعی کشور داشته است.

به گفته فتح الهی؛ تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به توانمندی نیروهای متخصص و جوان داخلی یکی از بندهای مهم و اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب می باشد که همه ما باید در راستای عملی شدن آن اقدام کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ اقتدار نظامی در کشور، تصریح کرد: طی دهه های گذشته از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی موفقیت های زیادی در عرصه های دفاعی و نظامی شکل گرفته و امیدوار هستیم با برنامه ریزی این موفقیت ها در عرصه های مختلف بویژه در حوزه های اقتصادی جهت ایجاد رفاه برای هموطنان، تکرار شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت مردمی آیت الله رئیسی موضوع تقویت روابط دیپلماتیک و تجاری با کشورهای منطقه در دستور کار قرار گرفته است که این موضوع می تواند زمینه ساز موفقیت های اقتصادی برای کشور باشد.

فتح الهی در پایان گفت: امیدواریم با عملکرد دولت سیزدهم همسو با سیاست گذاری صورت گرفته از سوی رهبر معظم انقلاب شاهد موفقیت در عرصه های مختلف باشیم و به سمتی حرکت کنیم با همراهی سایر کشورهای منطقه دوران حضور نیروهای نظامی خارجی در خلیج فارس به پایان برسد.

براساس این گزارش فرمانده ناوتیپ 112 ذوالفقار قشم نیز در این جلسه گفت: نیروهای نظامی بویژه سپاه پاسداران در سال های گذشته برای حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور، همیشه با اقتدار کامل در صحنه حضور داشته اند.

ناو سالار دوم پاسدار اسکندر میرشکاری نسب ادامه داد: یگان رزمی دریایی ناوتیپ قشم آمادگی کامل دارد جهت حفاظت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت برای اجرای برنامه های توسعه ای سازمان منطقه آزاد قشم تلاش کند.

وی تصریح کرد: حفظ امنیت دریا و مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران از حساسیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه نیروهای ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم با تلاش های شبانه روزی خود توانسته اند افتخارات بزرگی در این عرصه کسب کنند.

فرمانده ناوتیپ 112 ذوالفقار قشم در پایان خاطرنشان کرد: امروز بواسطه حضور پرقدرت و توانمندی نیروها برای رصد دقیق و اشراف کامل بر تنگه هرمز، دشمنان در حوزه جنگ نظامی نمی‌توانند با ما مقابله کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه