در بازدید میدانی معاون فنی و زیربنایی سازمان مطرح شد؛

گودهای رها شده و پرخطر شهر قشم ساماندهی و ایمن سازی می شوند منطقه ازاد قشم

گودهای رها شده و پرخطر شهر قشم ساماندهی و ایمن سازی می شوند
منطقه ازاد قشم
کدخبر : 32030

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مدیران زیرمجموعه این معاونت در بازدیدی میدانی به بررسی آخرین وضعیت گودهای رها شده و پرخطر شهر قشم پرداختند.

به گزارش رصد اقتصادی وبه نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سید محمد قدسی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم هدف از این بازدیدها را شناسایی، ساماندهی و ایمن سازی گودهای رها شده و پرخطر شهر دانست.

وی ادامه داد: وجود گودهایی که در سنوات گذشته ایجاد شده و بنأ بر دلایلی رهأ شده و ایمن سازی نشده است، سبب شده وجود این گودها به یکی از مخاطرات جدی برای شهر قشم و شهروندان تبدیل شود.

به گفته معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم؛ با توجه به وضعیت گودبرداری ها به ویژه گودهای رها شده در سطح شهر، ضروری است در اسرع وقت ضمن ارائه لیست گودهای رهأ شده به همراه مشخصات کامل آنها و اقدامات انجام شده درخصوص  ایمن سازی و  رفع خطر از گودها ارائه خواهد شد.

قدسی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور بهبود و پیگیری ویژه وضعیت گودهای رها شده و پرخطر، جلساتی پیرامون بررسی وضعیت ایمنی به صورت مستمر برگزار می شود و مجدانه پیگیر رفع خطر گودهای ناایمن منطقه می باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه