• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • مناطق آزاد
  • با اجرای طرح آسفالت معابر روستاها شاهد توسعه و تحول روستاهای قشم خواهیم بود / آغاز فرآیند اجرای طرح مسکن جزیره پس از پایان مراحل راستی آزمایی و تطبیق مدارک متقاضیان

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در نشست کارگروه هماهنگی اجرای آسفالت معابر روستاهای قشم مطرح کرد؛

با اجرای طرح آسفالت معابر روستاها شاهد توسعه و تحول روستاهای قشم خواهیم بود / آغاز فرآیند اجرای طرح مسکن جزیره پس از پایان مراحل راستی آزمایی و تطبیق مدارک متقاضیان

با اجرای طرح آسفالت معابر روستاها شاهد توسعه و تحول روستاهای قشم خواهیم بود / آغاز فرآیند اجرای طرح مسکن جزیره پس از پایان مراحل راستی آزمایی و تطبیق مدارک متقاضیان
کدخبر : 32196

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تا پایان سال جاری با اجرای آسفالت طرح هادی و معابر روستاهای جزیره قشم، شاهد تحول و توسعه روستایی و بهسازی شرایط خواهیم بود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سید محمد قدسی در جلسه کارگروه هماهنگی اجرای آسفالت معابر روستاها با حضور دهیاران، اظهار کرد: با اجرای تفاهم نامه مشترک میان سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرآیند بهسازی معابر با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی ادامه داد: برای اجرای بهتر آسفالت طرح هادی و معابر روستایی، دهیاران باید عملیات عمرانی لازم جهت زیرسازی و جدول گذاری را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی کنند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام حمایت از دهیاری ها و روستاهایی که توانمندی بالایی جهت اجرای پروژه های عمرانی ندارند، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته پس از اتمام طرح آسفالت طرح هادی و معابر روستایی جزیره، اقدامات لازم برای بهسازی آسفالت و ایمن سازی جاده های بین روستایی قشم آغاز خواهد شد.

قدسی همچنین با اشاره به اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم، تصریح کرد: در حال حاضر مراحل راستی آزمایی و تطبیق اطلاعات ثبت شده از سوی متقاضیان طرح مسکن جوانان جزیره در روستاها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به فرآیند اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم در آینده نزدیک جلسه هماهنگی با حضور دهیاران برگزار خواهد شد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان خردادماه سال جاری و پس از طی مراحل راستی آزمایی و تطبیق مدارک متقاضیان، طرح مسکن جوانان جزیره قشم در پنج روستا فرآیند اجرایی خود را آغاز می کند.

براساس این گزارش، سرپرست اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قشم نیز در این جلسه با قدردانی از همراهی سازمان منطقه آزاد قشم جهت اجرای تفاهم نامه اجرای آسفالت معابر روستایی جزیره، اظهار کرد: امیدواریم با همراهی دهیاری ها شاهد سرعت گرفتن فرآیند اجرای این طرح در سطح جزیره باشیم.

سعید کمالی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در تفاهم نامه با عملیات آسفالت طرح هادی و معابر روستایی جزیره قشم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود که این مهم نیازمند همراهی و مشارکت فعال دهیاران است.

وی با اشاره به نقش سازنده و فعال دهیاران در اجرای سریع تر آسفالت معابر روستایی، تصریح کرد: زیرسازی های صورت گرفته در برخی از روستاها نیازمند بهسازی و ترمیم است که امیدواریم دهیاران با قید فوریت این کار را اجرایی کنند.

سرپرست اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قشم در پایان گفت: امیدوار هستیم با اجرای این تفاهم نامه شاهد زیباسازی و بهبود وضعیت معابر روستایی و افزایش کیفیت خدمات رسانی در سطح جزیره باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه