مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با مسئولان شهر سوزا مطرح کرد؛

طرح مسکن جوانان، بخش قابل توجهی از مشکل مسکن ساکنان جزیره را حل می کند / مطالعات طرح تفصیلی شهر سوزا انجام شده و در آینده این طرح نهایی می شود

طرح مسکن جوانان، بخش قابل توجهی از مشکل مسکن ساکنان جزیره را حل می کند / مطالعات طرح تفصیلی شهر سوزا انجام شده و در آینده این طرح نهایی می شود
کدخبر : 32201

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با اجرای طرح مسکن جوانان قشم تا پایان سال جاری، بخش قابل توجهی از مشکل مسکن ساکنان جزیره حل خواهد شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در دیدار با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سوزا، اظهار کرد: حل مشکلات و مسائل پیش رو با هم افزایی و همسویی جامعه محلی و بخش های مختلف از جمله سازمان منطقه آزاد قشم، امکان پذیر است.

وی ادامه داد: با وجود برخی محدودیت ها در منابع اما با همراهی جامعه محلی می توان به سوی توسعه متوازن، اشتغال پایدار و همچنین رونق اقتصادی در منطقه حرکت کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امیدوار هستیم در آینده نزدیک با اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی شاهد توسعه و همچنین کاهش نرخ بیکاری و رفع این مشکل در سطح جزیره قشم باشیم.

به گفته فتح الهی؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته طرح مسکن جوانان قشم در آینده پس از انجام مراحل راستی آزمایی و تطبیق مدارک متقاضیان و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز، اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه طرح مسکن جوانان قشم، بخشی از مشکل مسکن ساکنان جزیره را حل می کند، گفت: مراحل مطالعاتی طرح تفصیلی شهر سوزا انجام شده و در آینده نزدیک نهایی  شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: بیان دغدغه ها و نیازهای مردم و پیگیری آنها فرصت خوبی برای ارتباط سازنده و ترمیم اعتماد عمومی میان مسئولان و مردم بویژه جامعه محلی جزیره قشم است.

براساس این گزارش، در این جلسه امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سوزا نیز به بیان پیشنهادات خواسته های مردم این شهر پرداختند. گفتنی است این جلسه با حضور معاون فنی و زیربنایی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه