منطقه آزاد قشم

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت ایام الله 14 و 15 خردادماه

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت ایام الله 14 و 15 خردادماه
کدخبر : 32367

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی فرارسیدن 14 خردادماه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خردادماه را تسلیت گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام تسلیت افشار فتح الهی به مناسبت ایام الله 14 و 15 خردادماه به شرح زیر است:

سال ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید ** ‌‌انتظار فرج از نیمه خرداد کشم‌

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی در نیمه خردادماه، یادآور روزهای پر حادثه، غمبار و حماسی است از جنس ایثار و شهادت و همچنین عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره).

امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بی شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

همچنین قیام حق طلبانه 15 خرداد، مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد که وجدان‌های آحاد ملت را بیش از پیش بیدار ساخته و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی در هم پیچید و درس‌های زیادی از آن یادآوری می شود.

قیام 15 خردادماه یادآور درخت تنومند نهضت اسلامی است که در بهمن ماه 57 به بار نشست و ملت غیور ایران اسلامی این واقعه عظیم را به عنوان روز پیروزی، افتخار و سربلندی فراموش نخواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن 14 خردادماه سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد به مردم ایران اسلامی به ویژه مردم نجیب، شجاع و همیشه در صحنه جزیره قشم، از خداوند منان توفیق خدمت همگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه