در ادامه برنامه‌های جشنواره تابستانی قشم؛

فرصتی برای بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه در شهر تجاری درگهان

کدخبر : 35158

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیف‌های ویژه مجتمع‌های تجاری این شهر در طول جشنواره تابستانی قشم خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، امیر سرلک با اشاره به آغاز جشنواره تابستانی از تاریخ 18 تیرماه 1401 گفت: با توجه به هم‌زمانی این جشنواره با تعطیلات عیدهای قربان تا غدیر، فرصت بسیار خوبی برای هم‌وطنان فراهم‌شده تا ضمن بازدید از جاذبه‌های طبیعی و استفاده از سواحل زیبای خلیج‌فارس، از تخفیف‌های اعمال‌شده در بخش هتل‌ها و بازارهای تجاری بهره ببرند.

وی ادامه داد: جشنواره تابستانی قشم در سراسر جزیره با برپایی فستیوال‌های بومی- محلی، جُنگ‌های شادی، آتش‌بازی، مسابقه، کنسرت و تفریحات آبی همراه است که شب‌های خاطره سازی را برای مسافران و گردشگران به همراه خواهد داشت.

به گفته سرلک، 14 مرکز تجاری در شهر درگهان با تخفیف‌های ویژه، میزبان گردشگرانی هستند که در این روزها به این شهر تجاری سفر می‌کنند. 

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم ضمن دعوت هم‌وطنان برای حضور در این جشنواره تابستانی یادآور شد: جشنواره تابستانی قشم با تأکید بر سفرهای خانوادگی، ضمن تحکیم بنیان خانواده، روحیه شادی و نشاط را در جامعه ایجاد کرده و باعث آشنایی مردم کشور با فرهنگ و آداب جنوب و شناخت بیشتر ظرفیت‌های این جزیره زیبا می‌شود.

گفتنی است، جشنواره تابستانی قشم با تخفیف های 30 تا 80 درصدی در اماکن اقامتی و مراکز تجاری، از 18 تا 31 تیرماه 1401 در حال برگزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه