منطقه آزاد قشم

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
کدخبر : 39066

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع)، گفتمان مقاومت در جهان را ثمره حماسه و فرهنگ عاشورا دانست.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام تسلیت افشار فتح الهی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی به شرح زیر است:

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

ماه محرم، یادآور بزرگترین واقعه در تاریخ بشر و نماد جاویدان ظلم ستیزی، امر به معروف و نهی از منکر و از خودگذشتگی برای زنده نگه داشتن دین خداست.

حماسه عاشورا پس از قرن‌ها، همچنان بر تارک تاریخ می‌درخشد و جان تشنة انسان‌های حقیقت‌جو را سیراب می‌سازد و امروزگفتمان مقاومت در جهان، ثمره تأثیرگذاری شگرف فرهنگ عاشوراست.

واقعه عظیم عاشورا سرفصلی فراموش نشدنی برای مقابله مظلومان با ظالمان در همه ادیان و در همه اعصار بوده و کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

حضرت امام خمینی (ره)، با الهام از تاسوعا و عاشورای حسینی موفق شدند در دوره ای از زمان که شیاطین در پی کمرنگ کردن ارزش های اسلامی بودند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با حمایت نسل جوان و عاشورایی ایران بنا کنند. امروز هم با هدایت رهبر معظم انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی و حامی ملت های مظلوم جهان است.

اینجانب در پایان فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت در ایران اسلامی و عزاداران جزیره زیبای قشم تسلیت عرض نموده و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه