یکتا ناصر

چهره پژمرده یکتا ناصر بعد از جدایی از همسرش / چهره داغون یکتا ناصر کار دستش داد + تصاویر

چهره پژمرده یکتا ناصر بعد از جدایی از همسرش / چهره داغون یکتا ناصر کار دستش داد + تصاویر
کدخبر : 23751

عکس بی حال و پژمرده یکتا ناصر جنجالی شد .

به گزارش رصداقتصادی : یکتا ناصر بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . یکتا ناصر در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است او همیشه از حواشی دوری کرده است اما شایعاتی پیرامون زندگی شخصی اش بوده است . یکتا ناصر چند سال قبل با منوچهر هادی ازدواج کرد مهریه ناصر از نکات جالب توجه این ازدواج بود . حاصل این ازدواج یک دختر به نام سوفیا است که منوچهر هادی در اینستاگرام بارها به همسر و فرزندش ابراز علاقه کرده است . شایعه جدیدی در مورد طلاق یکتا ناصر از همسرش در فضای مجازی پخش شده بود که واقعیت ندارد و او از همسرش جدا نشده است در ادامه تصاویر و بیوگرافی یکتا ناصر را می خوانید . او به تازگی در سریال جدید هادی به نام نیسان آبی نیز حضور داشته است او در این سریال همبازی مهران غفوریان و حسین یاری می باشد . 

یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر معروف ایرانی است که اینبار با انتشار تصویری از بچگی اش درباره مشکلات کودک همسری متنی بلند بالا و البته کاملا درست نوشت.

یکتا ناصر بازیگر مطرح ایرانی می باشد که البته بهتر است بگوییم بازیگر فیلم و سریال های آقای منوچهر هادی شوهر گرامی شان است، زیرا امکان ندارد این کارگردان چیزی بسازد و همسرش یکتا ناصر را از نقش های اصلی نگذارد.

یکتا ناصر در کل هنرمندی کم حاشیه است اما مدتی بود که به دلیل تغییر چهره اش از حالت طبیعی به زاویه فک و... کمی سوژه کاربرین قرار گرفت. وی در بیشتر مواقع نقش هایی جدی دارد اما با بازی در فیلم پر بیننده «رحمان 1400» نشان داد در طنز هم استعداد خوبی دارد.

از این ها که بگذریم یکتا ناصر از فعالین اینستاگرام است و بیش از 1.2 میلیون هم فالوور دارد. در این یکی دو سال اخیر پیج های هنرمندان همه میلیونی شده که این کمی تعجب آوره! در ادامه تصویر خانم خانما را مشاهده می کنید که بدون آرایش با موهایی بازِ نه چندان مرتب محو چیزی شده است. به نظر بسیاری از کاربران یکتا خانم بدون میکاپ بسیار زیبا تر و دلنشین تر هم هستند.

یکتا ناصر

اما یکتا ناصر به تازگی تصویری هم از کودکی خود انتشار داد و از کودک همسری نوشت. 

چیزی که این روز همانند دوره های قدیمی همچنان دیده می شود و از معضلات جامعه است. یکتا ناصر در با انتشار تصویر پایین نوشت: 

امروز مطلبی خواندم در مورد اظهار نظرات برخی مسئولین در رابطه با کودک همسری که اذعان داشتند دختران بالای سیزده سال کودک همسر محسوب نمی‌شوند

هدیه گران قیمت و لاکچری منوچهر هادی به یکتا ناصر + عکس انگشتر یکتا ناصر

اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که یاد خاطره ای افتادم از دوران چهارده یا پانزده سالگی خودم آن زمان که یافته هایی پیدا کردم خیلی خیلی اندک در مورد پیوند زناشویی و ازدواج. اولین واکنشم این بود که به مادرم با غمی عمیق گفتم : من هیچوقت ازدواج نمیکنم .او هم گفت من هم وقتی به سن تو بودم همین را میگفتم بعدها پی بردم که حتما می‌دانست و درک می کرد که چرا می‌گویم

کاری به مسائل تربیتی آن زمان و اکنون ندارم که حتما مهم است کاری به این هم ندارم که اساسا برای ازدواج به ویژه در دوران کنونی چه میزان از بلوغ فکری و روحی و ...مهم است که قطعا هست ولی آیا کامل شدن بلوغ جسمی هم لازم نیست؟!!آقایان احیانا لازم نمی‌بینند که در این زمینه با متخصصان علمی مشورتی داشته باشند؟!!من کارشناس نیستم اما زنم، دخترم، مادرم، انسانم و میدانم که اگر در حدود سیزده سالگی قرار بر ازدواجم بود وای که چه شکنجه عظیمی بود.

یکتا ناصر

شاید باشند مادران و مادربزرگ‌ها یا هم نسلانمان که در کودکی عروس شدند و احساس خوشبختی دارند که البته تردید دارم در ربط احساسشان و سن ازدواجشان ولی آیا این قانون به شکل عام هم صادق است؟! آقایان آیا میدانید دختر بچه هایی که در کودکی ازدواج می‌کنند فقط از نظر جانی و سلامت جسمی در معرض چه آسیب‌هایی هستند؟!

کاری به این ندارم که اگر از آن هم عبور کنند ممکن است متحمل چه مشقات روحی شوند . آیا زمان آن نرسیده که در تفسیر اصطلاح ناموس پرستی تجدید نظری کنیم

پ.ن: در این عکس من هشت سال و یازده ماهه ام

یکتا ناصر

باز هم بازی به واسطه آقای کارگردان

از این ها که بگذریم یکتا ناصر طبق معمول در سریالی که شوهر جانش کارگردانی می کند حضور دارد. «نیسان آبی» سریال شبکه خانگی است که به تازگی شروع به پخش کرده و قالبی طنز گونه دارد. 

البته عده ای از کاربران هم چون از سریال گیسو ناراضی بوده اند، منوچهر هادی را برای این که خیلی سریع اقدام به تولید نیسان آبی کرده است را مورد انتقاد قرار داده اند.

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت در سال 76 برای بازی در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد.

بعد از این کار مجموعه تلویزیونی در سریال “عید آن سال ها” به کارگردانی سعید ابراهیم فر بازی کرد. بعد از این سریال در دانشگاه پذیرفته شد و مشغول تحصیل در دانشگاه شد.

یکتا ناصر

در سال ۷۶ که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سوی جوانگرایی و جوان پسندی رفت، یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردازد! در این سالرها موجی از جوانان بصورت فراگیر وارد سینما شدند و آن هایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند ولی در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی سبب مطرح کردن این هنرمند نشد( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ) این روند کار تا سال ۷۹ ادامه داشت…. تا این که در سال ۷۹ تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی( با من بمان) رقم خورد.

طلاق نعیمه نظام دوست از همسرش علنی شد + سند

یکتا ناصر در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده ولی بازی در سریال ” با من بمان ” به کارگردانی حمید لبخنده و راهنمایی ها و نکاتی که این کارگردان به او یاد داد سبب شد که دیگر به کلاسهای بازیگری فکر نکند و درصورتی که خلعی در این مورد دارد با مطالعه پر کند.

ازدواج

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه