رپرتا آگهی/

با این صندل به یک قدمی ثروت رسیدم!

با این صندل به یک قدمی ثروت رسیدم!
کدخبر : 44613

بعد از آشنایی با یک حوزه سودمند و قرار گرفتن در مسیر هموار و اصولی کسب درآمد، موفقیت های چشمگیر و پیوسته ای را تجربه کردم. فعالیت در حوزه انواع صندل سود زیادی را برایم به همراه داشت و توانستم در بازه زمانی نسبتا کوتاه، سود زیادی را کسب کنم، در ادامه همراه من باشید تا با این حوزه پر سود بیشتر آشنا شوید.

صندل زنانه هامتو

معمولا صندل ها در انواع متفاوتی تولید می شوند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند، صندل زنانه هامتو نیز یک صندل مناسب برای همه ی افراد است.

بادوام و اقتصادی بودن این محصول باعث محبوبیت زیاد آن شده است، همچنین صندل زنانه هامتو دارای انعطاف و چسبندگی بالایی می باشد.

برای حفاظت بیشتر در قسمت جلوی انگشتان پا و پشت آن از یک محافظ استفاده شده است.

یکی از ویژگی های مهم آن پوشیده بودن پشت پا است که باعث وارد شدن فشار کمتر می شود.

این صندل را به راحتی می توان تنظیم کرد که به وسیله ی قفل پلاستیکی در قسمت قوزک پا و زیپ چسبی که روی پا قرار گرفته است انجام می شود.

 

صندل زنانه شیما

برند شیما علاوه بر تولید صندل زنانه شیما انواع محصولات زنانه مثل کفش رسمی و مجلسی، بوت و نیم بوت، کفش ورزشی زنانه مردانه و انواع دمپایه ها نیز تولید می کند.

صندل زنانه شیما در طرح ها و رنگ های مختلفی در جنس های کتان، چرم طبیعی و چرم مصنوعی تولید می شود.

صندل زنانه شیما دارای پاشنه به اندازه ی مناسب بوده از جنس پلی اورتان ساخته شده که مقاومت بالایی دارد.

این محصول قابل استفاده در روزمره، ورزش، اداری، رسمی و مهمانی می باشد.

به خاطر کفی قابل انعطاف آن، پا در آن احساس راحتی می کند.

 

113

صندل انگشتی زنانه

خانم ها به دلیل اینکه صندل انگشتی زنانه، دارای مشخصات و ویژگی های خوبی می باشد به آن علاقه دارند و اکثرا چند مدل از این کفش را برای خود خریداری می نمایند.

همانطور که می دانید بعضی از صندل ها بسیار سبک می باشند و پوشیدن آن باعث می شود که در فصل گرم پاها عرق نکند و همچنین راه رفتن با این صندل ها بسیار راحت می باشد.

هنگام رفتن به مسافرت و تفریح استفاده از صندل می تواند گزینه مناسبی باشد و استفاده از آن در داخل ماشین نیز راحتی را برای افراد به دنبال خواهد داشت.

از کاربردهای مهم صندل زنانه پوشیدن در منزل و به عنوان روفرشی است که در زمان انجام کارهای داخل منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

112

مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصد اقتصادی هیچگونه مسئولیت یدر قبال آن ندارد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه