مرغ ارزان شد | شنبه 2 فروردین

مرغ ارزان شد | شنبه 2 فروردین
کدخبر : 6752

یوسف خانی گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۵۵۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران : مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی  از کاهش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۵۵۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

 


وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و ران مرغ بدون کمر را برابر با قیمت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو سینه با کتف ۲۱ هزار تومان، سینه بدون کتف ۲۲ هزار تومان و فیله مرغ ۲۸ هزار تومان است.

یوسف خانی قیمت مرغ در بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به ازدیاد تولید در برابر تقاضا پیش بینی می شود که قیمت مرغ نوسان چندانی در بازار نداشته باشد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به اینکه قیمت ماهی نوسانی در روزهای پایانی سال نداشته است، بیان کرد: علی رغم ازدیاد تقاضا برای خرید ماهی در ایام‌پایانی سال، قیمت ماهی نسبت به ماه های اخیر از ثبات نسبی در بازار برخوردار است.

وی قیمت هر کیلو شیرجنوب را ۸۰ هزار تومان، قزل آلا ۲۶ هزار تومان، سالمون نروژ ۳۴ هزار تومان، کپور ۳۵ هزار تومان، سفید پرورشی ۳۷ هزار تومان، حلوای سیاه ۸۴ هزار تومان، سرخو ۹۰ هزار تومان، سفید ۷۵ هزار تومان و ازاد دزفولی۱۸ هزار تومان اعلام کرد.

یوسف خانی از افزایش قیمت تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: طی این هفته قیمت هر شانه تخم مرغ با کمی افزایش به ۲۱ هزار تومان رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه