آرزوی استقلالی ها بازگشت استراماچونی است

آرزوی استقلالی ها بازگشت استراماچونی است
کدخبر : 10161

با این که استراماچونی سرمربی محبوب آبیهاست و بسیاری آرزوی بازگشت او به استقلال را دارند، اما بهترین اتفاق برای آنها می‌تواند قرارداد وی با تیم دیگری باشد.

باشگاه فوتبال استقلال ایران  که به‌طور خلاصه  استقلال ایران ،  استقلال تهران  و  استقلال  نیز نامیده می‌شود یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای[۹][۱۰] در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. استقلال تا پیش از انقلاب ایران در ابتدا  دوچرخه‌سواران  و سپس  تاج  نام داشت.[۱۱]استقلال بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی در غرب تهران انجام می‌دهد. این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است.

 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

«آندره‌آ استراماچونی» به رغم مدت زمان نسبتا کوتاهی که هدایت استقلال را بر عهده داشت، با نتایج فوق العاده‌ای که در این تیم گرفت و توانست پس از سالها آبی‌ها را به صدر جدول برساند، جایگاه ویژه ای نزد هواداران این تیم پیدا کرده و به محبوبیت خاصی رسید.

 

حالا مرد محبوب استقلالی‌ها که آرزوی بسیاری از هواداران این تیم بازگشت وی به تیمشان است، شکایت کرده و رقم سنگینی که گفته می‌شود چیزی در حدود ۱/۸ میلیون دلار است ممکن است استقلالی‌ها محکوم به پرداخت آن شوند.

 

راه نجات آبی‌ها برای فرار از پرداخت چنین رقم سنگینی به سرمربی سابقشان، پیوستن او به تیم دیگری است و در این صورت باشگاه استقلال تنها مبلغ قرارداد او را تا پایان فصل پرداخت می کند و از پرداخت غرامت به او در امان است.

 

با این که استقلالی‌ها علاقه ویژه‌ای به استراماچونی دارند، اما بهترین اتفاق برای تیم آنها این است که مربی محبوبشان هرچه زودتر با یک تیم قرارداد ببندد تا آنها از پرداخت این خسارت سنگین در امان باشند.

 

منبع:پارس فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه