ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا + عکس

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا + عکس
کدخبر : 1092

پرسپولیس فردا در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف سایپا خواهد رفت.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیـوز، در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان سایپا خواهد بود.

سرخ‌ها برای این بازی غایب سرشناسی نخواهند داشت و همین موضوع باعث شده تا کالدرون دست بازی در انتخاب بازیکنان برای ترکیب اصلی داشته باشد.

در ترکیب پرسپولیس حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه قابل پیش‌بینی است و در خط دفاعی این تیم شانس بازی شجاع خلیل‌زاده در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان بالا خواهد بود و به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی باز هم جایی در ترکیب اصلی این تیم نخواهد داشت. در سمت راست خط دفاعی مهدی شیری باز هم در میان بازیکنان اصلی خواهد بود و در سمت چپ احتمال بازگشت محمد نادری به ترکیب اصلی وجود خواهد داشت چرا که انصاری در بازی‌های اخیر از فرم ایده‌آل خود به دور بوده و به نظر می‌رسد این بازیکن چپ پا با توجه به فشردگی بازی‌ها نیاز به استراحت دارد.

در خط میانی زوج محسن ربیع‌خواه و احمد نوراللهی بار دیگر در میانه میدان پرسپولیس به کار گرفته خواهد شد و در جناحین خط هافبک مهدی ترابی و بشار رسن بازی خواهند کرد. وحید امیری مهاجم کاذب پرسپولیس خواهد بود و علی علیپور نیز به عنوان مهاجم نوک در ترکیب اصلی سرخ‌ها به میدان خواهد رفت.

تیم پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا/ تغییرات حداقلی کالدرون

گفتنی است این بازی از ساعت 15:00 فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه