خبر خوش فتح الله زاده به هواداران استقلال

خبر خوش فتح الله زاده به هواداران استقلال
کدخبر : 1126

پس لرزه های زلزله ای که استراماچونی با قهر کردن از استقلال ایجاد کرد، فقط به استعفای امیرحسین فتحی محدود نشد و باعث شد یک نام آشنای دیگر، از همیشه به صندلی مدیریت آبی ها نزدیک تر شود.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیـوز، علی فتح الله زاده پس از جلسه امروز در وزارت ورزش اظهار داشت: 

 

خوشبختانه جلسه خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و به امید خدا تا آخر هفته خبرهای خوبی برای هواداران استقلال در راه است.

 

فتح الله زاده با دعوت از هواداران استقلال برای حضور در ورزشگاه گفت: از همه هواداران استقلال می خواهم امروز این تیم را تنها نگذارند و برای استقلال جدا از این که هوادار هستند، هم سرمربی و هم مدیر عامل باشند تا بازیکنان تنها نباشند و با حمایت آن ها تمام تلاش شان را برای برد انجام دهند.

 

 

علی فتح الله زاده پیغام فتح‌الله‌زاده برای هواداران استقلال پس از جلسه با وزیر

 

در ادامه و به گزارش رصد اقتصادی به نقل از  ورزش سه در روزهایی که هواداران خشمگین استقلال، مدیریت ضعیف فتحی را عامل اصلی جدایی (احتمالاً موقت) استراماچونی از این تیم می دانستند، نام علی فتح اله زاده دوباره برای رسیدن به پست مدیرعاملی استقلال مطرح شد. مدیری که در دوره وزارت دکتر گودرزی از مدیر عاملی استقلال برکنار شد و حتی تغییر وزیر ورزش و آمدن سلطانی فر هم باعث نشد فتح اله زاده به پست مدیریتی در استقلال نزدیک شود. 


اما حالا شرایط متفاوتی بر باشگاه حاکم شده و مدیری که به نظر می رسید سبک کارش با سلیقه سئول نشینان جور نیست، در چند روز به یکی از کاندیداهای مدیرعاملی تبدیل شده و وزارت ورزش هم مذاکرات مقدماتی با فتح اله زاده را انکار نمی کند. 


نام فتح اله زاده  در هفته گذشته بارها در رسانه‌های مختلف حاضر شده و دیشب هم در یک برنامه تلویزیونی وقتی از اشک فراقی که برای ناصر حجازی ریخت فارغ شد از برنامه هایش برای بهبود اوضاع استقلال سخن گفت.


مروری بر شبکه های اجتماعی نشان می دهد مدیر اسبق استقلال همچنان محبوبیت فراوانی میان هواداران دارد و فتح اله زاده با وجود اینکه پنج سال است هیچ سمتی در استقلال ندارد، توانسته با هوشمندی و برنامه ریزی،  ارتباطش را با بدنه هواداران حفظ کند. 


علی فتح اله زاده ابایی ندارد که هواداران با القابی مثل «فتل» و «حاج فتل» از او یاد کنند. او برخلاف غالب مدیران اتوکشیده و گاه متکبری که در این سالها به فوتبال وارد شده اند، ترجیح می دهد کاراکتری مردمی و «خاکی» از خودش بسازد که بی تکلف با هواداران صحبت می کند و حتی در تماس تصویری با چند جوان که در حال کشیدن قلیان، از «حاج فتل» می خواهند اوضاع استقلال را درست کند، با حوصله و علاقه با طرفدارانش درد دل می کند.

 

استقلالی ها دوران مدیریت فتح اله زاده را با سه قهرمانی در لیگ و چهار قهرمانی در جام حذفی به خاطر می آورند. البته در کنار این جام ها، ناکامی های تلخی هم در همین سالها کام استقلالی ها را تلخ کرده اما این نکته غیرقابل انکار است که استقلال در پنج سالی که با سه مدیر عامل بهرام افشارزاده، سیدرضا افتخاری و امیرحسین فتحی سپری کرده، به قهرمانی در لیگ نرسیده و فقط جام حذفی را برده اما گروهی از هواداران هم خوب به خاطر دارند که در آخرین سال مدیریت فتح اله زاده در استقلال، چطور یک تیم پر ستاره پنجم شد. 


فتح اله زاده این روزها  خاطرات خوش قهرمانی هایش را به یاد هواداران می آورد اما در روی دیگر سکه، این مسأله هم فراموش نمی شود که سبک مدیریتی بلند پروازانه و «بمب ترکاندن» های او در فصل نقل و انتقالات، اغلب بدهی های سنگینی برای باشگاه استقلال به جا گذاشته است.


یکی از ویژگی هایی که فتح اله زاده را نسبت به سایر کاندیداهای مدیرعاملی در استقلال متمایز می کند، این است که او علاقه بسیار زیادی به این پست و فعالیت در فوتبال دارد. در واقع تمام هویت شغلی فتح اله زاده در همه این سالها به مدیریت در استقلال محدود شده. اما آیا فقط این میل و اشتیاق برای خروج استقلال از بحران کافی است؟ مسلما خیر! فتح اله زاده اگر می خواهد مدیر بعدی آبی ها باشد، باید برنامه روشنی برای  اداره تیم داشته باشد و به ابزارهای کارآمدتری از مرور خاطرات قدیمی نیاز خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه