پرواز پرنده سرخ در هوای آلوده بازی پرسپولیس + عکس

پرواز پرنده سرخ در هوای آلوده بازی پرسپولیس + عکس
کدخبر : 1198

در صورتی که زمان بازی پرسپولیس و سایپا به دلیل برگزاری در ورزشگاه آزادی یک روز عقب می‌افتاد، احتمال داشت دوباره مسابقه لغو شود!

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، روز گذشته پرسپولیس با نتیجه دو صفر سایپا را شکست داد. این مسابقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که پیش از این مجوز برگزاری دیدار تیم های استقلال و پیکان در آن صادر نشده بود. بنابراین احتمال می‌رفت و حتی هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که دیدار تیم محبوبشان به استادیوم بزرگ شهر یعنی آزادی منتقل شود اما این اتفاق رخ نداد.

باتوجه به تعویق دیدار استقلال - شاهین، در صورتی که شورای تامین تصمیم به برگزاری بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می‌گرفت، احتمال این بازی هم یک روز عقب می‌افتاد و به یکشنبه (امروز) موکول می‌شد.

نکته جالب این که امروز نیز هوای تهران در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد و اگر بازی به تعویق می‌یافت، احتمالا لغو میشد. پیش از این بازی پرسپولیس - نساجی به همین دلیل لغو شد و حالا یک بازی کمتر برای پرسپولیس سبب شده تا این تیم به زعم هوادارانش از رسیدن به صدر جدول باز بماند. هرچند که احتمال داشت در مقابل نساجی هم برنده نباشند.

همچنین از طرف دیگر لغو یک بازی دیگر، برنامه زمستانی این تیم که بازی آسیایی هم در آن گنجانده شده را فشرده تر می‌کرد و در واقع باید گفت که قرمزها در هوای آلوده تهران که در این فریم نیز تا حدی مشخص است، قسر در رفتند.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه