واکنش علی کریمی به فوت بهمن مفید+عکس

واکنش علی کریمی به فوت بهمن مفید+عکس
کدخبر : 12253

علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران و آسیا در استوری اینستاگرام خود به خبر دردناک درگذشت بهمن مفید، بازیکن پیشکسوت سینما واکنش نشان داد.

علی کریمی  185 سانتی متر قد در پست هافبک میانی بازی می کند، علی کریمی محصول باشگاه سپاهان هست که علی کریمی تجربه بازی در اروپا را داشته و در رده های ملی نیز حضور دارد  علی کریمی  با اینکه در اصفهان به دنیا آمد، اما اصالتا از سمت پدرش اهل ایذه خوزستان و بختیاری می باشد که بصورت جدی فوتبال را از 10 سالگی با مدرسه فوتبال شروع کرد از سال 1384 وقتی 12 ساله بود وارد آکادمی باشگاه سپاهان شد. 

 

بهمن مفید بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران، نویسنده، کارگردان، ترانه سرا، شاعر و صدا پیشه، پس از تحمل یک دوره بیماری دقایقی قبل در سن ۷۸ سالگی دار فانی را وداع گفت. علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و آسیا به درگذشت بهمن مفید در اینستاگرامش واکنش نشان داد و تسلیت گفت.

 

واکنش علی کریمی به درگذشت بهمن مفید/عکس

 

در تیم ملی

این بازیکن خوش اخلاق در سال 93 به تیم ملی امید دعوت شد و در 2 سال حضور خود 18 بازی و 5 گل بثمر رساند سپس از سال 95 در تیم ملی بزرگسالان بازی می کند.
 

حضور در اروپا

آقای کریمی در تابستان 95 با قرارداد پنج ساله به تیم دینامو زاگرب کرواسی پیوست اما بعد از نیم فصل به صورت قرضی به تیم لوکوموتیو زاگرب رفت.

او در نیم فصل دوم هم با این تیم موفق نشد و در نهایت با فسخ قرارداد به سپاهان بازگشت و از سال 96 تا 97 در اصفهان و تیم قلعه نویی حضور داشت.

 

علی کریمی

 

ازدواج

علی کریمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد از دست دادن پنالتی در دربی. 

دربی 90 در حالی 1 – 0 به نفر پرسپولیس تمام شد که علی کریمی در دقیقه 26 بازی نتوانست پنالتی را تبدیل به گل کند او در دقیقه 88 نیز از بازی اخراج شد. 

دربی 89 نیز فرشید اسماعیلی با از دست دادن پنالتی عامل باخت تیم اش با همین نتیجه شد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه