حمله سرمربی ایتالیایی اینتر به رسانه ها + عکس

حمله سرمربی ایتالیایی اینتر به رسانه ها + عکس
کدخبر : 1249

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، معتقد است که این تیم شایسته نتیجه بهتری مقابل فیورنتینا بوده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از  ورزش سه، اینتر دیشب در یک بازی سخت و البته حساس مهمان فیورنتینا بود. شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار نمایش خوبی را ارائه دادند و در همان ابتدای بازی توسط بورخا ولرو به گل دست یافتند؛ اینتر در ادامه چند فزرصت خوب برای زدن گل دوم داشت اما از آن ها استفاده نکرد. در دقایق پایانی بازی اما فیورنتینا فشار را روی دروازه اینتر افزایش داد و در دقیقه 92 به گل تساوی دست یافت تا آنتونیو کونته و تیمش دو امتیاز فوق العاده مهم را از دست بدهند. نراتزوری با وجود تساوی مقابل فیورنتینا با 39 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس در صدر جدول باقی ماند.

آنتونیو کونته پس از پایان بازی دیشب در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.او در ابتدا در مورد تساوی تیمش مقابل فیورنتینا گفت: "فکر می کنم با توجه به نتیجه ای که رقم خورد، نتوانستیم به حق واقعی خود برسیم. این موضوع در بازی برابر بارسلونا نیز رخ داده بود و ما در آن دیدار هم چندین فرصت خوب را از دست دادیم اما حریف از دو موقعیت خود استفاده کردو پیروز شد. به خاطر دریافت گل در دقایق پایانی نا امید هستیم چرا که ما امشب سزاوار پیروزی بودیم. هیچ وقت نمی توانم از سخت کوشی و رویکرد بازیکنانم دلخور باشم. ما یک روند را برای پیشرفت طی می کنیم و در این راه علاوه بر صبوری باید از اشتباهات مان نیز درس بگیریم. ما در بازی امشب و در زمین فیورنتینا بهتر از آن ها بودیم و شاید خوب باشد که نیمه پر لیوان را ببینیم. ما باید همه بازی ها را ببریم چرا که اینتر هستیم."

هفته گذشته روزنامه کوریره دلو اسپورت  با انتشار یک ایمیل از هوادار بولونیا که گفته بود: "کونته دیگر یک مربی بی مصرف است و تاکتیک هایش فایده ای برای تیم ندارد" باعث عصبانیت سرمربی نراتزوری و باشگاه اینتر شده بود تا او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل بولونیا شرکت نکند . کونته درباره شکایت از کوریره و این که سایر رسانه ها خواهان عذرخواهی او به خاطر حضور نیافتن در کنفرانس پیش از بازی شده بودند، گفت: " شکایت و پیگیری این اتفاق تصمیم اینتر بود نه من! با این وجود وکیل های باشگاه پیگیر این اتفاق هستند.  واقعا تعجب می کنم که بعد از این اتفاق رسانه ها خواهان عذر خواهی من شده اند. رسانه ها باید از خودشان خجالت بکشند. روزنامه ها یک روز با نژاد پرستی، روز دیگر با حرف های مضحک و خنده دار و یک بار دیگر با فاش کردن بیماری سینیشا میهایلوویچ حاشیه ساز می شوند. اینتر قطعا این موضوع را پیگیری می کند."  

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه