حجاب نامناسب قهرمان تکواندوی ایرانی و همسرش در باشگاه+عکس

حجاب نامناسب قهرمان تکواندوی ایرانی و همسرش در باشگاه+عکس
کدخبر : 12527

جدیدترین عکس بی حجاب از کیمیا علیزاده که در اینستاگرام منتشر شد.

کیمیا علیزاده    زنوزی در ۱۹ تیر سال ۱۳۷۷ در شهر کرج در خانواده‌ای آذربایجانی متولد شد. خانواده  کیمیا علیزاده  اصالتا آذری هستند . مادر  کیمیا علیزاده  اردبیلی و پدرش اهل شهر زنوز شهرستان مرند می باشد.  کیمیا علیزاده  فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر دارد که از خودش کوچک تر می باشد. کیمیا علیزاده  در 31 مرداد سال ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، عقد و در روز ۱۸ تیر سال ۹۸ جشن ازدواج خود را برگزار کرده اند .

 
 

جدیدترین عکس بی حجاب از کیمیا علیزاده که در اینستاگرام منتشر شد.

 
 

تصویر

 

بیوگرافی کیمیا علیزاده و همسرش 

در این بخش بیوگرافی کیمیا علیزاده ورزشکار جنجالی کشورمان را مرور می کنیم. او اولین بانوی ایرانی است که موفق شده در رقابت های المپیک مدال کسب کند. او با موفقیت خود در بازی های المپیک تبدیل به چهره ای جنجالی شد و بعد از تایید خبر مهاجرت خود به خارج از کشور باز هم نام خود را پررنگ کرد، در ادامه این مطلب با کیمیا علیزاده آشنا می شویم.

کیمیا علیزاده کیست؟

 خانم علیزاده در رشته فیزیوتراپی (دانشگاه خوارزمی کرج) تحصیل کرده و جوان ترین مدال آور تاریخ کشورمان می باشد.

کیمیا علیزاده در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد و نام خود را به عنوان اولین بانوی ایرانی صاحب مدال و همچنین جوان ترین مدال آور ایرانی در تاریخ ایران ثبت کرد. خانم علیزاده یکی از تاثیرگذارترین زنان ایران در قرن 21 می باشد

قد و وزن کیمیا علیزاده

او بلند قامت است و 185 سانتی متر قد دارد، وزن کیمیا متغیر بین 57 تا 66 کیلوگرم می باشد. او می گوید: در مقابل باقی ورزشکاران جهان خصوصا اروپایی ها حتی کوتاه قامت هم هستم! 

کیمیا علیزاده

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه