ساعت بازی استقلال و پرسپولیس تغییر کرد + ترکیب احتمالی

ساعت بازی استقلال و پرسپولیس تغییر کرد + ترکیب احتمالی
کدخبر : 12567

تیم‌های پرسپولیس و استقلال امروز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

 تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 

 

ترکیب احتمالی استقلال برای دربی حذفی

مهم ترین نکته ترکیب استقلال برای دربی 93 پایتخت پر کردن جای خالی 3 مدافع وسط مصدوم است؛ جایی که فرهاد مجیدی مجبور است از یک بازیکن در پست غیرتخصصی استفاده کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، انگار بدشانسی های استقلال قبل از دربی ها تمامی ندارد؛ حالا که همه اعضای تیم آبی پوش عزم شان را جزم کردند تا با برد مقابل پرسپولیس در دربی 93 به فینال جام حذفی برسند و گام بزرگی در مسیر گرفتن جام بردارند، بار دیگر مصدومیت چند بازیکن کلیدی مزید بر علت شده تا فرهاد مجیدی نتواند تیمش را با ترکیب کامل به زمین بفرستد.


سرمربی جوان آبی ها که برای دومین بار در کسوت سرمربی دربی را تجربه می‌کند، در بازی چهارشنبه شب نیز همچون دیدار برگشت لیگ نوزدهم نفرات کلیدی خط دفاع خود را در اختیار ندارد. جایی که مشخص شده روزبه چشمی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی شرایط همراهی آبی ها را ندارند و استقلال با کمبود بازیکن در پست دفاع وسط مواجه است.


البته خبر خوب برای استقلالی ها در آستانه دربی بازگشت علی کریمی به تمرینات گروهی است. ستاره بی بدیل آبی ها که در فصل جاری آمار بی نظیری بر جای گذاشته حالا اگرچه مدت زیادی از تمرینات دور بوده اما این فرصت را دارد تا در میانه زمین نقش محوری اش را ادامه دهد و بتواند تکنیک ناب خود را به نمایش بگذارد.


در خط حمله نیز وجود 3 مهره تاثیرگذار و گلزن سبب شده تا خیال مجیدی تا حدی آسوده باشد و البته او را امیدوار کند هرچقدر در خط دفاع ضعف دارد، مهاجمانش بتوانند جبران کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه