ژآبی آلونسو از پیش بینی ال کلاسیکو تا مربی گری بایرن + عکس

ژآبی آلونسو از پیش بینی ال کلاسیکو تا مربی گری بایرن + عکس
کدخبر : 1343

ژابی آلونسو، سرمربی تیم دوم رئال سوسیداد شایعات حضور روی نیمکت بایرن مونیخ را رد کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، اگرچه بایرن مونیخ تصمیم گرفته با هانسی فلیک تا پایان فصل جاری به کار خود ادامه دهد، اما نام های زیادی برای هدایت این تیم در فصل بعدی مطرح شده که یکی از آنها ژابی آلونسو است. اما این سرمربی جوان اسپانیایی مدعی شد فعلا تمام ذهن او درگیر سوسیداد بوده و هدف دیگری جز موفقیت این تیم ندارد.

 

ژابی آلونسو به مارکا درباره شایعات حضور در بایرن مونیخ گفت: "من در حال حاضر در جایی هستم که می خواهم باشم. من تازه دوران مربیگری خود شروع کرده ام و هیچ هدفی فراتر از سن سباستین ندارم و باقی موارد شایعه است. امیدوارم بتوانم اینجا تبدیل به مربی بهتری شده و از هر سال کارم لذت ببرم.  هر اتفاقی قرار باشد رخ دهد، رخ خواهد داد. باشگاه های بزرگ قادر به عقد قرارداد با بهترین سرمربیان فوتبال جهان هستند و من تازه کار خود را آغاز کرده ام.

 

 

ال کلاسیکو؟ من فکر می کنم دو تیمی که به دنبال فتح لالیگا هستند رئال مادرید و بارسلونا خواهند بود. این یک مسابقه سخت و طاقت فرسا خواهد بود، اما چیزی مشخص نیست و هیچ یک از دو تیم شانس بیشتری برای پیروزی مقابل دیگری ندارد.

اگرچه رئال مادرید اخیرا پیشرفت زیادی داشته، اما هیچ یک از دو تیم بهتر از دیگری نیست. رئال مادرید دوران سختی را پشت سر گذاشت و حالا احساس قدرت می کند و انگار آنها می توانند در هر استادیومی به برتری دست یابند. در رئال مادرید همیشه سر و صدا وجود دارد، اما در درون دیوارهای باشگاه آرامش حس می شود. زین الدین زیدان سرمربی خوبی است و شما نباید پس از بازی های مهم تصمیمات عجولانه ای بگیرید."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه