بازتاب ال کلاسیکو در رسانه های اسپانیا + عکس

بازتاب ال کلاسیکو در رسانه های اسپانیا + عکس
کدخبر : 1385

روزنامه‌های ورزشی اسپانیایی امروز به استقبال دیدار بزرگ ال‌کلاسیکو رفته و از اولین دربی بزرگ فصل این کشور به عنوان جدالی فراتر از کلاسیکو یاد کرده‌اند.

به گزارش رصداقتصادی  صفحه اول روزنامه‌های ورزشی معتبر اسپانیایی امروز همانطور که انتظار می‌رفت یکسره در اختیار دیدار بزرگ امشب، ال‌کلاسیکو است.

 

دیدار بارسلونا و رئال مادرید ابتدا قرار بود روز 26 اکتبر برگزار شود ولی به دلیل جنجال‌های سیاسی ناشی از رویدادهای بعد از رفراندوم استقلال کاتالونیا و نگرانی از وضعیت امنیتی شهر بارسلونا این دیدار تا امروز به تعویق اقتاد.

 

درحالیکه دو غول بزرگ اسپانیا آماده می‌شوند تا امشب در نوکمپ اولین کلاسیکوی فصل را برگزار کنند، روزنامه‌های مارکا، اسپورت، موندو دپورتیوو و آ‌اس امروز صفحه اول خود را به این رویداد بزرگ اختصاص دادند.

 

 

مارکا با تصویری از کاپیتانهای دو تیم، لیونل مسی و سرخیو راموس که دست بر شانه هم گذاشته‌اند از تیتر "این فقط یک بازی است ولی بهترین بازی دنیا است" استفاده کرده است.

 

 

موندو دپورتیووی کاتالان هم از بازی امشب به عنوان "فراتر از کلاسیکو" یاد کرده است. موندو می‌گوید امشب با شروع بازی دو تیم در نوکمپ، کل اسپانیا متوقف شده و همه نگاه‌ها به این ورزشگاه دوخته خواهد شد.

 

 

از بین چهار روزنامه ورزشی بزرگ اسپانیا، همه در روی جلد خود از نمادهای هر دو تیم استفاده کرده‌اند و این تنها اسپورت است که ترجیح داده هواداری خود از بارسا را به شکل واضح به نمایش بگذارد. اسپورت در صفحه اول خود از تیتر " کاش بارسلونا پیروز شود ... و فوتبال پیروز شود" استفاده کرده است.

 

 

روزنامه مادریدی آ اس هم از عکس مسی و کریم بنزما در صفحه اول خود استفاده کرده که آنها را در حال ورود به زمین در تونل ورزشگاه نشان می‌دهد. مسی و بنزما در ح الی قدم به کلاسیکوی امشب می‌گذارند که هر دو از نظر تعداد گلهای زده با هم برابر هستند. علی مزرعی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه