پیراهن عجیب کوتینیو در بایرن مونیخ + عکس

پیراهن عجیب کوتینیو در بایرن مونیخ + عکس
کدخبر : 1444

فیلیپ کوتینیو به دلیل جثه کوچک و قد کوتاهش مجبور بوده که پیراهن های سایز کودک بایرن مونیخ را در بازی‌های خانگی این تیم به تن کند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، فیلیپ کوتینیو با امید بسیار زیادی لیورپول را ترک کرد و راهی بارسلونا شد اما نتوانست بازی‌های خوبی در این تیم ارائه دهد و روزهای کابوس واری را در نوکمپ سپری کرد. با وجود این که کوتینیو در سال گذشته کمک زیادی به قهرمانی بارسلونا در لالیگا کرد اما انتقادات زیادی نیز به او وارد شد چرا که این برزیلی در ۳۴ بازی تنها موفق به ثبت پنج گل برای بلوگرانا شد؛ موضوعی که باعث شد او در تابستان و با یک قرارداد قرضی از بارسلونا راهی بایرن مونیخ شود.

کوتینیو در بایرن اما دوباره به روزهای خوش گذشته بازگشته و تا به اینجا آمار شش گل و پنج پاس گل را در بوندس‌لیگا به ثبت رسانده است. او همچنین در بازی آخر بایرن مونیخ مقابل وردربرمن عملکرد درخشانی داشت و اولین هت تریک خود را برای باواریایی ها انجام داد.


یک نکته جالب و البته منحصر به فرد درباره فیلیپ کوتینیو در رقابت‌های امسال به وجود آمده است. این برزیلی مجبور بوده در بازی‌های خانگی بایرن مونیخ که آنها پیراهن اولشان را به تن می‌کنند از سایز ۱۷۶ که متعلق به کودکان است استفاده کند. لباس هایی که شرکت آدیداس برای بازیکنان بایرن طراحی کرده به اندازه ای برای کوتینیو بزرگ بوده که این بازیکن مجبور به انجام این کار شده است. با این وجود به نظر می‌رسد که کوتینیو در بازی‌های خارج از خانه با چنین مشکلی روبرو نیست.

بایرن مونیخ در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته و فردا باید به مصاف وولفسبورگ رده هشتمی برود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه