سرمربی آرسنال مشخص شد + عکس

سرمربی آرسنال مشخص شد + عکس
کدخبر : 1461

میکل آرتتا دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی دقایقی پیش رسما به عنوان سرمربی جدید آرسنال منصوب شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار میکل آرتتا سرمربی جدید باشگاه آرسنال شد. باشگاهی که فصل را با اونای امری شروع کرد ولی به تدریج با افت شدیدی مواجه گشت و از رده های بالایی جدول فاصله گرفت.

توپچی ها که در حال حاضر در رده دهم لیگ برتر انگلیس جای دارند، در چند بازی اخیر با فردی لیونبرگ روی نیمکت به کار ادامه دادند ولی در این مدت به دنبال یافتن سرمربی مناسب بودند و  در نهایت با میکل آرتتا به توافق رسیدند. ابتدا صحبت از ژوزه مورینیو، مائوریسیو پوچتینو و حتی آنچلوتی در میان بود ولی آرتتا انتخاب نهایی سران آرسنال بود.

آرتتا که سابقه 5 سال بازی برای آرسنال را دارد، دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود ولی با جلب رضایت باشگاه سیتی، حالا او اولین تجربه خود در قامت یک سرمربی را پیش رو خواهد داشت. او کارش را از باشگاهی شروع می کند که زمانی بازوبند کاپیتانی اش را بر بازو می بست. قرارداد آرتتا سه سال و نیمه است و او به زودی دستیارانش را معرفی خواهد کرد.

سرمربی اسپانیایی جدید آرسنال پس از قبول هدایت این باشگاه گفت:« این یک افتخار بسیار بزرگ برای من است. آرسنال یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست و باید بار دیگر برای رقابت در کسب عناوین قهرمانی بازگردیم. این در مذاکراتم با مسئولان آرسنال به خوبی توضیح داده شد.

همه می دانیم که باید کارهای زیادی برای رسیدن به این هدف انجام شود ولی من اطمینان دارم که موفق خواهیم شد. به اندازه کافی واقع بین هستم و می دانم که این اتفاق یک شبه رخ نخواهد داد. در تیم فعلی مجموعه ای از بهترین بازیکنان و جوانان مستعد از آکادمی باشگاه را نیز در اختیار دارم. تصورم از آینده روشن است و به موفقیت خوشبین هستم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه