رستگاری یحیی در دقیقه 95 + گزارش تصویری

رستگاری یحیی در دقیقه 95 + گزارش تصویری
کدخبر : 1483

یحیی گل‌محمدی برنامه استفاده از قدرت سرزنی مدافع میانی خود را بالاخره در دیدار با پیکان تهران به سرانجام رساند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، شهرخودرو خراسان در فصل جدید انواع مدل‌های گلزنی را بسته به فوتبال شناور خود و شیوه بازی حریفان امتحان کرده و تقریبا در اکثرشان موفق بوده است؛ از شوتزنی‌های ناگهانی و دقیق تا ضربات سر تا ریباندهای سریع که بسته کاملی از امکانات خط آتش تیم یحیی را فراهم کرده اما مشارکت مدافعین در گلزنی با سر آپشنی جدید تیم یحیی است که پس از بازی با پرسپولیس، در بازی با پیکان مرور شد.

یحیی گل‌محمدی در بازی با پیکان اصرار به گلزنی مدافعی داشت که در بخشی از زمان بازی، عقب زمین را کاملا رها می‌کرد و به خط آتش شهرخودرو اضافه می‌شد تا با فیزیک خوب و پروازهای بلندش، شانس گلزنی مشهدی‌ها را بر روی ارسال‌های وینگرهای راست و چپ افزایش دهد.

محمدحسین مرادمند بلند قامت که از ابتدای فصل در 90درصد نبردهای هوایی با مهاجمین حریف در دفاع برنده بیرون آمده، بازیکن هدف یحیی برای گلزنی در شروع مجددها بود که بالاخره در دقیقه 94 و 5ثانیه بازی امروز موفق به گشودن دروازه پیکان در ورزشگاه امام رضا(ع) شد و گلی زد که نه تنها سه امتیاز را کسب کرد بلکه طلسم چهار بازی نبردن شهرخودرو را هم شکست.

شماره 4 تیم مشهدی‌ها در آخرین بازی خانگی تیمش قبل از تعطیلات، ورزشگاه امام رضا (ع) را منفجر کرد و چنان از این گلزنی غیرمترقبه در راموس تایم شهرخودرو شاد شد که با تمام اضلاع ورزشگاه شادی خود را تقسیم کرد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه